Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای نخستین‌بار با ایجاد خط کشتیرانی لاینر بین بنادر بمبئی - موندرا -کاندلا - چابهار و بندر عباس با ورود اولین کشتی کانتینری ۳۷۰۰TEU در بندر شهید بهشتی چابهار به‌صورت منظم دو هفته ای برقرار گردید.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بهروز آقایی امروز در چابهار اظهار کرد: برای نخستین‌بار با ایجاد خط کشتیرانی لاینر بین بنادر بمبئی - موندرا -کاندلا - چابهار و بندر عباس با ورود اولین کشتی کانتینری ۳۷۰۰TEU در بندر شهید بهشتی چابهار بصورت منظم دو هفته ای برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: این کشتی کانتینری در ساعت ١٠.٣٠ روز جاری (یکشنبه هفتم بهمن) در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری و با نرم مطلوب در حال تخلیه است.

 پیش بینی می گردد تخلیه و بارگیری کانتینر در ساعت ١٨٠٠ روز جاری پایان و کشتی به مقصد بعدی (بندرعباس) عزیمت کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اقیانوس کانتینر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم

به گزارش صدای ایران، رئیس دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که دانشجویان اخراجی آمریکایی حامی فلسطین را در این دانشگاه بورسیه می‌کند.

سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم. 

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • (ویدئو) هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم