Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:06:38 GMT

گرامیداشت یاد شهدا نقشه های دشمن را برهم می زند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۳۳۱۱

گرامیداشت یاد شهدا نقشه های دشمن را برهم می زند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید رضا جعفری زاده عصر یکشنبه در نشست هماهنگی سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر افزود: هدف از برگزاری یادواره های شهدا تجلیل از مقام شامخ شهدا، تجدید بیعت با آرمانها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی اظهار داشت: روحانیون در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند چرا که در جبهه حق علیه باطل در دو سنگر جنگ نرم و سخت، هم زمان مشغول نبرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفری زاده بیان کرد: روحانیون و طلبه ها در گروه‌های رزمی و نظامی و هم در فعالیت‌های تبلیغاتی رسالت خود را انجام می‌دادند.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس جامعه روحانیت استان 30 شهید و 20 جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است که از این تعداد چهار نفر از شهدای ترور هستند.
وی یادآور شد: سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر 10 بهمن با حضور خانواده شهدا و جانبازان و سخنرانی آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می شود.
جعفری‌زاده یادآور شد: تاکنون 120قطعه عکس نوشته از شهدای روحانی استان بوشهر در قالب سه محتوای معرفی نامه شهید، قسمتی از وصیّت نامه شهید و قسمت برجسته‌ای از زندگینامه شهید با عنوان «آیا می‌دانید» تهیه شده که به تناوب تا روز برگزاری یادواره در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.
وی بیان کرد: در حاشیه محل برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بوشهر، نمایشگاه آثار این شهدا برگزار می‌شود.
6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام جمعه موقت انقلاب جانبازان فرهنگ ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان در فرمانداری افزود: در سال گذشته صد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.


سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این یادواره‌ها شامل شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، یادواره شهدای رسانه و خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، روحانی، پاسدار، نیروی انتظامی، ارتش، بانوان، جهاد گران، مداح وقاریان قرآن، و یادواره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۱خرداد روز ایثار و شهادت شهرستان اردستان است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد