Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران از نحوه چیدمان داوری‌ها توسط کمیته داوران فدراسیون والیبال انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و یکم لیگ‌برتر والیبال گفت: بازی سختی بود و ما پیش بینی این موضوع را می‌کردیم. این بازی برای هر دو تیم مهم بود چرا که سایپا و کاله در جدول نزدیک به هم هستند و ما مطمئن بودیم بازی سخت خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: البته در ست سوم تحت تأثیر فشار تیم حریف قرار گرفتیم و با تعویض‌هایی هم که انجام شد، نتوانستیم بازی خوبی را انجام دهیم و با اختلاف زیادی باختیم. ولی در کل باید بگویم که هواداران از تماشای این بازی لذت بردند.

سرمربی تیم کاله مازندران در خصوص اعتراضات به داوری نیز گفت: من معمولاً در مورد داوری‌ها اظهار نظر نمی‌کنم و تیم ما سعی می‌کند در زمین کار خودش را انجام دهد. ولی من و آقای امیری پیش از شروع بازی هم به یکدیگر گفتیم که این تیم داوری نمی‌تواند از پس چنین بازی سختی برآید. اشتباهات داوری مکرری که در جریان بازی رخ داد در بازی هر دو تیم تاثیر مستقیم داشت و یک مسابقه زیبا را به سمتی برد که نزدیک بود به حواشی بکشد.

او ادامه داد: مطمئناً اگر این بازی در شهرستان بود به حواشی کشیده می‌شد چون تعداد هواداران در شهرستان‌ها بیشتر است. از نظر من مشکل داوری‌های ما چیدمان داوری است و برخی از دوستان دوست دارند به همه داورها بازی سخت برسد که به همین دلیل تیم‌ها را موش آزمایشگاهی کرده‌اند. تنها حواشی ما چیدمان داوری‌ها از سوی کمیته داوران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهروز عطایی لیگ برتر والیبال واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول عطایی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی افزود: در بخش نوسازی مساکن بافت فرسوده برنامه ۲ ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری تهیه شده است.

وی اضافه کرد: در قالب این برنامه نوسازی ۱۶ هزار و ۹۶۴ واحد در آذربایجان غربی در دستور کار قرار دارد.

عطایی بیان کرد: با توجه به آمار ثبت شده، افزون بر ۷۵ درصد برنامه ۲ ساله در آذربایجان غربی در خصوص نوسازی بافت فرسوده به مرحله اجرا رسیده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار خوب در حوزه بازآفرینی شهری، اختصاص بسته‌های تشویقی است که در ۱۰۰ درصد محدوده‌های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف سطح استان اجرایی می‌شود.

عطایی در خصوص طرح کلید به کلید نیز گفت: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو در این زمینه به شمار می‌رود.

کد خبر 6094757

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال