Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، "طالب صادقیان"، شهردار ایلام در جلسه بررسی مطالبات شهرداری ایلام از دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: شهرداری ایلام با توجه به اینکه از منابع درآمدی پایدار برخوردار نیست، اگر دستگاه های اجرایی نسبت به پرداخت طلب این مجموعه از آنها اهتمام نداشنه باشند، برای اجرای فعالیت های خود و خدمات دهی به شهروندان با مشکل اساسی روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: متاسفانه با وجود تاکیدات مقام های ارشد استان برخی از ارگان های اجرایی اقدامی نسبت به پرداخت این طلب از خود نشان نمی دهند.

شهردار ایلام، تاکید کرد: هم اکنون شهرداری ایلام ۶۴ میلیارد تومان از برخی از دستگاه های اجرایی طلب دارد که از این مقدار مصوبه ماده ۱۰۰ برای حدود ۴۲ میلیارد تومان آن نیز اخذ شده است ولی همچنان در دریافت این طلب با مانع و مشکل روبرو هستیم.

صادقیان گفت: اگر می خواهیم شهری مدرن را در مرکز استان داتشه باشیم باید لوازم مورد نیاز آنرا نیز تامین کنیم در شرایطی که ایلام همچون مراکز استان های بزرگ منابع درآمدی پایدار ندارد اگر دستگاه های نیز به پرداخت بدهی خود به شهرداری بی اعتنا باشند، نمی تواند انتظار خدمت رسانی مناسب به شهروندان را داشت.

وی، یادآور شد: هزینه های شهردای ها برای اجرای پروژه های عمران شهری و همچنین پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود بسیار بالاست که امیدواریم اهرمی برای وادار کردن دستگاه های اجرایی از سوی مسئولان ارشد برای برطرف کردن این مشکل ایجاد شود.

شهردار ایلام، با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه فجر و همچنین آغاز سال جدید ابراز امیدواری کرد با پرداخت طلب شهرداری ایلام از سوی دستگاه ها بتوان برای این ایام خدمات در شان مردم ارائه کرد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟