Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مجید عیدان رئیس انجمن سینما جوان آبادان گفت: فوتبال دوستان و علاقه‌مندان به تماشای مسابقه فوتبال بین تیم ایران و ژاپن در سینما می‌توانند از امشب نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

وی قیمت هر بلیت را ۱۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود:بلیت مسابقه فقط در محل سینما مهر آبادان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن سینما جوان آبادان ظرفیت سینما مهر آبادان را ۳۵۰ نفر عنوان کرد و گفت:مسابقه فوتبال بین ایران و ژاپن به صورت مستقیم و با سیستم لیزری برای علاقه‌مندان در سینما مهر پخش خواهد شد.

هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ۱۵ دی ماه به میزبانی کشور امارات متحده عربی آغاز شده است و پس از برگزاری دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های ایران، ژاپن، امارات و قطر به نیمه نهایی رسیدند.

در ادامه این مسابقات ایران و ژاپن روز دوشنبه در ورزشگاه هزاء بن زاید شهر العین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند.

ایران و ژاپن بعد از ۱۵ سال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باهم روبه رو می‌شوند.

انتهای پیام / د

پخش دیدار ایران و ژاپن در سینما آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینما فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»