Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خمین با بیان اینکه زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خمین گلباران می‌شود گفت: شورای اداری مشترک استان مرکزی و خمین در دهه فجر در بیت امام(ره) در خمین برگزار می‌شود. ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، احمد طهرانی عصر امروز در جلسه هماهنگی کمیته آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خمین اظهار داشت: از جمله برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خمین گلباران زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی، نواختن زنگ انقلاب با حضور استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان در بیت امام خمینی(ره) با همکاری شورای اداری استان و شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی 330 برنامه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در شهرستان خمین برگزار می‌شود که از مهم‌ترین برنامه‌های ایام الله دهه فجر شهرستان خمین نمایشگاه یاس کبود، نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی و آیین بزرگداشت زنان مجاهد استان مرکزی است.

فرماندار خمین ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب به دنبال براندازی نظام و از بین بردن وحدت مردم بودند و در این راستا از هر شیوه و ترفندی استفاده کردند، امروز وظیفه ما این است که با وحدت و همدلی، با حضور در برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن اتحاد خود را نشان دهیم.

قم| مراکز پژوهشی دستاوردهای انقلاب را به جوانان معرفی کنندآیت الله نوری همدانی: دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی برای جامعه تبیین شودمازندران| چگونگی پیروزی انقلاب برای نسل جوان بازگو شود

طهرانی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیامی محکم به استکبار جهانی است و نشان‌دهنده‌ اقتدار جمهوری اسلامی ایران است همانگونه که مردم با حضور با شکوه خود در انتخابات و راهپیمایی‌ها اتحاد خود را با وجود مشکلات اقتصادی و غیره نشان می‌دهند.

فرماندار خمین با اشاره به چهار دهه اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز در چهل‌سالگی انقلاب موضوع ماندگاری آن مطرح است که قشرهای مختلف هر کدام به‌نوعی در این زمینه ادای وظیفه کرده‌اند به طوری‌که شهدا با نثار خون، دانشمندان جوان با تلاش شبانه‌روزی و مردم با حضور در انتخابات‌های مختلف به ماندگاری انقلاب کمک کرده‌اند.

وی بیان کرد: ملت ایران به ویژه فرهیختگان، روحانیون و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در آستانه چهلمین سالروز انقلاب اسلامی وظیفه دارند تا برای خنثی‌سازی برنامه‌های دشمنان گام بردارند.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد آن، امر، ولی فقیه و عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان به همراه جمعی از سپاهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه امروز اگر پیشرفت، بالندگی، درخشندگی و محبوبیتی در بین همه ملل جهان و نسل جوان دارد به دلیل همین معنویت است.

حجت الاسلام علی عرب پور افزود: لذا سپاه با همه نهاد‌ها، با همه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در این مسیر هستند و همسو با سپاه هستند تفاوت‌های خیلی بالایی دارد، تفاوت سپاه با همه سازمان‌ها در این است که سپاه از بعدی متکی و متصل به خود شخص، ولی فقیه زمان است، ولایت مداری و ولایت محوری سپاه را در مجموعه سپاه به عین لمس می‌کنیم و پاسداران هم سعی کردند خودشان را در این مسیر تربیت کنند و بر این تربیت بمانند.

او تاکید کرد:هر صحنه و هر میدانی که سپاه با پشتیبانی و تکیه به مردم بر آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بوده است.

وی بیان کرد:در بحث حمله آمریکا به طبس امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند این مطلبی است که خداوند این انقلاب را پشتیبانی می‌کند و حامی این انقلاب است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان تاکید کرد:طوفان الاقصی، تسخیر لانه جاسوسی وعده صادق این‌ها همه از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد سپاه و امر، ولی فقیه و همچنین عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد