Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا گفت: شانس لازم برای پیروزی مقابل شهرداری تبریز را داشتیم، فکر می‌کنم کمی بدشانس بودیم و در نهایت شهرداری تبریز توانست این بازی را با برد پشت سر بگذارد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا پس از شکست تیمش مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و دو تیم تلاش خود را برای پیروزی به کار بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با کیفیتی از دو تیم شاهد بودیم اما در ست‌های اول و دوم برتری نسبی داشتیم.

وی افزود: می‌توانستیم بازی را با برتری سه-صفر به پایان برسانیم اما در ست اول کمی قدر فرصت‌ها و امتیازات را ندانستیم. در اواخر ست‌های اول و سوم امتیازاتی که باید برای ما ثبت می‌شد، به نفع شهرداری تبریز رقم خورد و این تیم توانست پیروز شود.

سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا ادامه داد: در ست چهارم خیلی بد شروع کردیم اما به بازی برگشتیم و شانس لازم برای پیروزی را هم داشتیم. فکر می‌کنم کمی بدشانس بودیم و در نهایت شهرداری تبریز توانست این بازی را با برد پشت سر بگذارد. به خاطر این برد به هواداران و اعضای باشگاه شهرداری تبریز تبریک می‌گویم.

لیگ برتر والیبال| شهرداری تبریز مقابل عقاب نهاجا به پیروزی رسیدلیگ برتر والیبال| زمان دیدار شهرداری تبریز و عقاب نهاجا تغییر کردبناکار: تصمیمات شورای شهر بیشترین تاثیر را روی والیبال ارومیه و تبریز داشته است

نفرزاده در رابطه با شرایط تیمش خاطرنشان کرد: قطعاً ما به مرحله پلی‌آف مسابقات راه پیدا نخواهیم کرد. هدف ما از حضور در لیگ امسال، تبدیل کردن بازیکنان کم‌تجربه و بی‌تجربه به بازیکنان پخته بود و این روند را طی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: کار خیلی سختی است که با این بازیکنان مقابل تیم‌ها و بازیکنان با تجربه به میدان برویم اما بازیکنان ما هم باید در این شرایط سخت قرار بگیرند چرا که هر بازی تجربیات جدیدی به آن‌ها اضافه می‌کند. چیز سختی که وجود دارد این است که بازیکنان ما می‌توانند در بازی‌ها پیروز شوند اما از این فرصت استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام/ح

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است. من حس خوبی به پنالتی ها ندارم.

 وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم