Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی می تواند رکورد دیگری در فصل جاری لالیگا به ثبت رساند.

طرفداری - در جریان برد 2-0 بارسلونا در زمین ژیرونا، کاپیتان بلوگرانا گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

با برد بارسلونا در مقابل ژیرونا، تعداد بردهای لیونل مسی در لالیگا به عدد 328 رسید، تا وی موفق شود بالاتر از رائول گونزالس سومین رکورددار برد در تاریخ لالیگا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب لیونل مسی فقط 7 برد دیگر برای عبور از رکورد ایکر کاسیاس فاصله دارد.

رکوردداران برد در لالیگا نام بازیکن تعداد برد ایکر کاسیاس 334 آندونی زوبی زارتا 333 لیونل مسی 328 رائول گونزالس 327 ژاوی هرناندز 322 مانوئل سانچیس 312 آندرس اینیستا 312

لازم به ذکر است لیونل مسی با 75 درصد برد در مقایسه با ایکر کاسیاس (65.4 درصد)، رائول (59.4 درصد) و آندونی زوبی زارتا (53.5 درصد) عملکرد بهتری داشته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی فروش طلا در حراج امروز/ ۳۱۹ کیلو طلا فروخته شد

در بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، با معامله ۳۱۹ کیلوگرم شمش طلای استاندارد، رکورد معاملات شکسته شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،در بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلا که امروز 18 اردیبهشت ماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، 319 کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار معامله شد.

از مجموع 410  کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 319 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و  443 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، در مجموع 24 جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، حدود 3,5 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، عرضه کنندگان شمش طلا در مرکز مبادله ایران، واردکنندگان شمش طلا و تولیدکنندگان داخلی شمش طلا هستند. متقاضیان این تالار نیز شامل تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا، فروشندگان عمده شمش طلا، خرده فروشان طلای آبشده و بانک های عامل با تایید بانک مرکزی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی آخرین بازمانده؛ متس هوملس در 35 سالگی آقایی می‌کند
  • رکوردشکنی معاملات طلا در مرکز مبادله ایران؛ 319 کیلوگرم شمش طلا در یک روز معامله شد
  • رکوردشکنی فروش طلا در حراج امروز/ ۳۱۹ کیلو طلا فروخته شد
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است