Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و  به نقل از  پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جمع چهار تیم برتر آسیا اذعان کرد: خوشحالم که این اتفاق پس از ۱۵ سال برای تیم ملی ما افتاد. تیم ملی بازی‌های خوبی را در این مسابقات به نمایش گذاشته بود و دیدار با چین به خوبی شایستگی ایران برای حضور در نیمه‌نهایی و حتی فینال را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بازی درخشانی را از شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل چین دیدیم در این دیدار تیم ملی برتری محسوسی نسبت به حریف داشت و با استفاده از حربه‌ای که به نظر می‌رسید آنالیز شده، توانست دو گل را وارد دروازه این تیم کند. دفاع آسیب‌پذیر چین مقابل فشار‌های آزمون و طارمی مستأصل شد و دو گل ایران هم در چنین حرکت‌هایی به ثمر رسید. بازیکنان در نیمه نخست به خوبی از توان و قدرت بدنی خود استفاده کردند تا کار را در همان نیمه اول یکسره کنند.

گل‌محمدی اضافه کرد: در نیمه دوم، تیم ملی قصد کنترل بازی را داشت و برنامه تیم برای زدن گل‌های بعدی استفاده از ضدحملات بود؛ اتفاقی که در دقیقه ۹۰ نتیجه داد و طارمی با استفاده از اشتباه مدافع حریف، ضدحمله‌ای ترتیب داد و کریم انصاری‌فرد موفق شد گل سوم ایران را به ثمر برساند. تیم ملی در این دیدار با برنامه بازی کرد و مزد زحمتش را گرفت و توانست انتقام نیمه‌نهایی ۲۰۰۴ را بگیرد. چین با سرمایه‌گذاری بزرگی که کرده و استفاده از سرمربی نامداری، چون لیپی به زودی به یکی از قدرت‌های آسیا تبدیل خواهد شد.

مدافع سابق تیم ملی درباره دیدار با ژاپن تصریح کرد: ایران به قهرمانی نزدیک شده و برابر ژاپن هم نیاز به آرامش دارد. شرایط تیم ملی خوب است و فکر می‌کنم بتوانیم پس از سال‌ها جام را بالای سر ببریم. فکر می‌کنم اگر مقابل ژاپن، اشتباه نداشته باشیم و تمرکز بازیکنان روی کار تیمی و موفقیت تیم ملی باشد، فینالیست خواهیم شد.

سرمربی پدیده در پایان عنوان کرد: در شرایط کنونی تمام اهالی فوتبال باید از تیم ملی حمایت کنند. ما فاصله‌ای با گرفتن جام نداریم و نباید به حاشیه‌ها دامن بزنیم. حمایت از تیم ملی و به دنبال آن، قهرمانی تیم می‌تواند باعث خوشحالی مردم شود؛ چیزی که مردم ما لیاقت آن را دارند.

بیشتر بخوانید:

پاداش ملی پوشان فوتبال به فدراسیون پرداخت شد

اندو: ایران تیم قوی است/با تمام وجود برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنیم

کی‌روش: ثابت می‌کنیم ایرانی هستیم/ حضور ژاپن در کوپا آمریکا اتفاقی نیست

انتهای پیام / 

اظهارات کارشناس فوتبال درباره تیم ملی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد

اتفاقات فوتبالی در لیگ برتر گاهی به قدری عجیب است که کسی فکر نمی‌کند واقعی باشد اما این رخدادها فقط در ایران مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین که یکشنبه شانزدهم اردیبهشت در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد، لباس تیم میزبان در بین دو نیمه تغییر کرد و از رنگ آبی به رنگ سفید درآمد.

در حالی که در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های گل گهر و شمس آذر در سالن پیامبر اعظم (ص) سیرجان و با حضور مسؤلین برگزاری مسابقه مقرر شد گل گهر با لباس آبی به مصاف مهمان سبز پوش برود، اما با شروع نیمه دوم سیرجانی‌ها با لباس سفید وارد زمین شدند.

هیئت فوتبال شهرستان سیرجان در اطلاعیه‌ای پس از بازی اعلام کرد: در نیمه اول گل گهر با لباس آبی و آذر شمس به لباس سبز به مصاف هم رفتند که به دلیل شباهت رنگ لباس‌های دوتیم اول خواسته شد تیم مهمان لباسش را تغییر دهد چون کیت لباس دوم همراه بازیکنان این تیم نبود، گل گهر با لباس سفید نیمه دوم را بازی کرد.

مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز شب گذشته در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد تغییر رنگ لباس بازیکنان تیم، گفت: تغییر رنگ لباس به دلیل دید دوربین و شباهت رنگ‌ها در تصاویر دوربین اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه تیم مهمان همیشه باید دو دست لباس داشته باشد، افزود: گل گهر هم می‌توانست همان لباس را داشته باشد و اجازه ندهد تیم مقابل هم لباس اول را بپوشد چون مشکل آن‌ها بود که لباس دوم به همراه نداشتند اما ما به احترام هواداران و دوربین لباس را عوض کردیم.

کد خبر 751079

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!