Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@14:52:47 GMT

آیا زنده ماندن خدمه سانچی شایعه است؟

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۵۵۰۷

تعدادی از خانواده‌های قربانیان کشتی سانچی می‌گویند تماس‌های ناشناسی با آن‌ها گرفته شده است که شائبه زنده بودن برخی از آن‌ها را تقویت می‌کند!

این در حالی است که پیش از این در گزارش‌های رسمی اعلام شده بود خدمه سانچی بر اثر انفجار و آتش‌سوزی در کشتی و انتشار گاز سمی جان باخته و به شهادت رسیده‌اند. از سوی دیگر خانواده ۱۲ نفر از خدمه با اشاره به چهار دلیل اعلام کرده‌اند، فرزندان آن‌ها زنده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از افرادی که مسئول پیگیری این سانحه است گفت: گزارش سانحه اردیبهشت ماه از سوی تیم‌های کارشناسی اعلام شد که بر اساس آن گزارش تمام خدمه جان باخته بودند. این گزارش کارشناسی است و بر اساس مستندات تهیه شده است.

وی درباره تماس با خانواده خدمه از خارج از کشور گفت: ما احتمال می‌دهیم تعیین مژدگانی از سوی خانواده تعدادی از خدمه سانچی، عاملی برای ترغیب افراد برای تماس بوده است. نمی‌توان با استناد به تماس از خارج از کشور احتمال زنده بودن خدمه را مطرح کرد. ما هم از زنده بودن آن‌ها خوشحال می‌شویم، اما باید منطقی و با توجه به مستندات به موضوع نگاه کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کشتی گاز خانواده کارشناسی خانواده کارشناسی کشتی گاز شایعه سانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش صدای ایران از ایسنا، دیدار تراکتور ـ استقلال امروز ـ ۱۲ اردیبهشت ماه ـ ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

همچنین دیدار پرسپولیس ـ سپاهان امروز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دیدار دورتمند ـ پاریسن ژرمن امشب چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شهاب وهابی و علیرضا علیفر گزارش بازی را به عهده دارند.


دیگر خبرها

  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با بایدن برای جلوگیری از صدور قرار دستگیری برای نتانیاهو