Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:40:58 GMT

بزرگ‌ترین پل ریلی کشور در اردبیل احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۵۸۸۶

بزرگ‌ترین پل ریلی کشور در اردبیل احداث می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از احداث بزرگترین و بلندترین پل ریلی کشور در استان اردبیل خبر داد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

خیرالله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل از احداث بزرگترین و بلندترین پل ریلی کشور در استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این پل با ارتفاع 75 متر بلندترین پل ریلی کشور است که در مناطق کوهستانی استان اردبیل و در مسیر خط ریلی اردبیل-میانه احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4000 میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن اردبیل اختصاص می‌یابدزیرسازی راه‌آهن اردبیل تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد‌16 میلیارد تومان اعتبار به احداث راه‌آهن خراسان جنوبی اختصاص یافت
وی افزود: در پروژه راه آهن اردبیل ـ میانه 4584 کیلومتر پل احداث خواهد شد و یکی از پروژه های سنگین و به لحاظ فنی پیچیده کشور محسوب می شود که در مجموع در 11 بخش اجرا می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید به اینکه به لحاظ زمین شناسی اهمیت و پیچیدگی خاصی دارد، اظهار کرد: با توجه به رانش های احتمالی در مسیر این پروژه نیاز به اقدامات ژئوتکنیک و کارهای مهندسی پیچیده و در عین حال بررسی مداوم مسیرها دارد.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد: در این پروژه 35 میلیون متر مکعب خاک برداری و خاک ریزی انجام می شود که معادل عملیات بزرگ ترین سد خاکی کشور است.

خادمی تصریح کرد:این پروژه هم از محل اعتبارات ملی و هم فاینانس بانک ملی تامین شده و به طول 175 کیلومتر در حال اجرا است که تکمیل آن در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش

R41374/P4001/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • «فوربز» بررسی کرد؛ اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در حمل و نقل ریلی​
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند