Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرت بیل با گلزنی مقابل اسپانیول به جمع 100 گله های رئال مادرید اضافه شد.

طرفداری- با گلزنی گرت بیل در دیدار امشب(یکشنبه) مقابل اسپانیول، مهاجم ولزی تعداد گل هایش را سه رقمی کرد.

به نقل از مارکا، 14 سپتامبر 2014 بود که گرت بیل موفق شد اولین گل خودش با پیراهن رئال مادرید را مقابل ویارئال به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ولزی روی پاس دنی کارواخال از راست، موفق شد در ورزشگاه ال مادریگال گلزنی کند. از آن تاریخ 1956 روز گذشته است و حالا گرت بیل در دیدار امشب مقابل اسپانیول توانست صدمین گل خودش با پیراهن رئال مادرید را بزند که هفتاد و پنجمین گل لالیگایی او بود (2 گل در جام حذفی، 17 گل در لیگ قهرمانان اروپا و 6 گل در جام باشگاه های جهان).

محبوب ترین حریف گرت بیل، رایو وایکانو است که توانسته مقابل این تیم 9 گل به ثمر برساند. بعد از آن تیم های دپورتیوو لاکرونیا (8 گل) و رئال سوسیداد (6 گل) هستند. نکته جالب اینکه زیر نظر سولاری، بیل نتوانسته در سانتیاگو برنابئو گلزنی کند. لازم به ذکر است که او یکبار پوکر (مقابل رایو)، سه بار هتریک (مقابل وایادولید، دپورتیوو و کاشیما) و چهارده بار بریس کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید

فقط برای سرگرمی

تنها در اتوبوسی که همه هوادار رئال مادرید هستند

کیت مخصوص بایرن برای دیدار مقابل رئال مادرید حامیان رئال مادرید مقابل حامیان بایرن مونیخ آقای "توپ طلا را به او بدهید" در بازی های این فصل لیگ قهرمانان بلینگام بدون گل جیمی واردی در سال 2014 قهرمان چمپیونشیپ شد، در 2016 قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد، به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم رسید، قهرمان اف ای کاپ شد، قهرمان کامیونیتی شیلد شد، بیش از 100 گل در لیگ برتر ثبت کرد، به دسته پایین تر سقوط کرد و "دوباره" قهرمان چمپیونشیپ شد. تمام این ها در دورانی بود که هری کین هیچ جامی به دست نیاورد. 

خلق موقعیت: 0

شوت: 0

های فایو: 11

کیم مین جائه مقابل رئال مادرید:

تونی کروس مقابل بایرن مونیخ:

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!