Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، موحد امان اللهی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر قروه ویژه نوروز ۹۸ با تأکید بر توسعه گردشگری داخلی با خدمات و رفاه بهتر برای مسافران، اظهار داشت: در راستای گردشگری باید مطابق دستورالعمل ابلاغی با پالایش مشکلات قبل و ارائه راهکارهایی با توسعه حرکت کرد.

به گفته وی باتوجه به اینکه روستای گردشگری قصلان متعلق به قروه است لذا باید دروازه قصلان که در سنندج دایر است به شهرستان بازگردانده شود و از این ظرفیت برای جذب گردشگر بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان اللهی به مدیریت یکپارچه در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: ظرفیت های بخش خصوصی در این زمینه شناسایی و بنیان های فرهنگی متناسب با فرهنگ منطقه تقویت گردد.

وی ایجاد نظام پاسخگویی مناسب برای گردشگران به همراه احصای بررسی نقاط قوت و ضعف با تحدیدها و فرصت ها را ضروری دانست و تصریح کرد: قروه در موقعیت ممتازی از نظر گردشگری واقع شده و به عنوان دروازه ورودی چند استان محسوب می شود لذا باید نسبت به جذب گردشگر در این شهرستان تعصب داشت و کار کرد.

امان اللهی در ادامه خواستار ایده پردازی و خلاقیت بیشتر در راستای جذب گردشگر و توسعه گردشگری منطقه شد.

کد خبر 4525581

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میرا‌ث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از ارائه مجوز برای راه‌اندازی بوم‌گردی گردشگری عشایری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عطا حسن‌پور، ظهر امروز، در جلسه شورای عشایری بروجرد گفت: مناطق عشایری این شهرستان در توسعۀ گردشگری، درآمدزایی و گیاهان دارویی و صنایع دستی نقش مهمی دارند.

او بیان کرد: منطقۀ عشایری کولیدر در بروجرد منطقه‌ای بکر برای توجه به گردشگری عشایر است و چنین مناطقی قابلیت توسعه صنعت گردشگری را دارد.

116هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند

مدیرکل میرا‌ث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان عنوان کرد: مناطقی که محل زندگی عشایر کوچ‌رو است به‌دلیل روحیۀ مهمان‌نوازی این افراد می‌تواند از جاذبه‌های زیادی برای گردشگران باشد.

حسن‌پور بیان کرد: توسعه گردشگری عشایری می‌تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند و جوانان عشایری می‌توانند برای فعالیت در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه‌های مرتبط درخواست مجوز کنند.

او خاطرنشان کرد: ما مجوز راه‌اندازی خانۀ مسافر و بوم‌گردی گردشگری عشایری را در صورت تقاضا از سوی افراد علاقه‌مند ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • با این ویتامین از پوکی استخوان در امان بمانید
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا