Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،علی محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج گفت:برای نخستین بار و پس از گذشت ۱۹ سال از آغاز به کار فرودگاه یاسوج شرایط لازم برای نشست و برخاست هواپیما‌های جت و رده بدنه متوسط در این فرودگاه مهیا شده است.

وی با بیان اینکه طرح بزرگ توسعه و بهسازی ستون پروازی فرودگاه یاسوج در سال جاری به بهره برداری رسیده است افزود: بیش از ۴۵ میلیارد تومان در زمینه زیر ساخت و طرح‌های جاری و روزمره این فرودگاه هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنیان گفت:از این اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان آن برای ایجاد زیر ساخت و مابقی در زمینه طرح‌های جاری و روزمره است.

مدیر فرودگاه یاسوج ابراز امیدواری کرد با استقبال خوب مردم استان و مسئولان امکان برقراری و توسعه پرواز‌های جدید به ویژه به مقصد مشهد مقدس در این فرودگاه فراهم شود.

محسنیان اضافه کرد:فرودگاه شهر یاسوج ازتمام تجهیزات عملیاتی متناسب با خودش برخوردار بوده و تمام ستون پروازی، عوامل پروازی و امکانات بهسازی شده است.

انتهای پیام/غ

 توسعه پرواز های فرودگاه یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود