Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر گفت: در جهت احقاق حقوق عامه کشتارگاه های دام در این شهرستان از نظر بهداشتی و فنی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای انجام اصلاحات صادر شد.

سعید احمدی فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، بیان داشت: برای احقاق حقوق عامه کشتارگاه های دام در این شهرستان از نظر بهداشتی و فنی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای انجام اصلاحات صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر گفت: در این بازرسی که رئیس دامپزشکی، نماینده و کارشناس شبکه بهداشت نیز حضور داشتند تذکرات لازم درباره اصلاحات به این کشتارگاه‌ها داده شد.

احمدی فر تاکید کرد: مقرر شد کشتارگاه های مورد بازرسی تا ظرف یک هفته برای اصلاحات و رفع نقایص اقدام کنند در غیر این صورت برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتار دام دادستان ملایر بهداشتی حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک