Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زاهد محمودی شامگاه یک شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان اهر، با اشاره به اینکه بهمن‌ماه نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است اظهار داشت: ملت ایران در بهمن‌ماه ۵۷ حکومت دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را برچیدند و حکومت اسلامی و عدالت‌محور پایه‌گذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چهل سال است که ملت ایران شهید در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی تقدیم می‌کنند چون این مردم تا پای جان از نظام و انقلاب پشتیبانی می‌کنند.

فرماندار شهرستان اهر بر لزوم برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اهر تاکید کرد و گفت: همان اندازه که مخالفان انقلاب اسلامی برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی تلاش می‌کنند ما نیز همان اندازه باید با تشریح دستاوردها مردم را در جریان امر قرار دهیم.

محمودی با ذکر اینکه مردم شهرستان اهر باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان مطلع باشند، ابراز داشت: اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی با دشمن پیروز شویم بایستی اتحادمان را حول محور ولایت‌فقیه حفظ کنیم و همانند دوران دفاع مقدس مقابل دشمنان صف‌آرایی کنیم.

وی بابیان این‌که خانواده‌های شهدا در طول چهل سال گذشته بر گردن همه علی‌الخصوص ما مدیران حق دارند، افزود: مردم سرمایه اصلی و صاحبان نظام اسلامی هستند و از این‌رو به مدیران تاکید می‌کنم با مردم با احترام سخن گفته و رفتار در خور شان داشته باشند.

فرماندار شهرستان اهر تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا برای هیچ ملتی دل‌سوزی نمی‌کند این در حالی است که ترامپ هدف اصلی که آن را دنبال می‌کند براندازی نظام اسلامی و منزوی کردن ایران است غیر از این هدفی ندارد با آن‌که دیدم گفت صادرات نفت را به صفر می‌رساند اما به برکت حضور مردم عقب‌نشینی کرد.

محمودی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: شاید دستگاهی بگوید دستاورد ملموس ندارد اما در طول این سال‌ها دستاوردهای مختلفی داشته است.

وضعیت اهر از نظر خدمات‌رسانی نسبت به ۴۰ سال گذشته تفاوت‌ بسیاری داشته است

وی با تاکید بر اینکه در طول سال‌جاری بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرده‌ایم، افزود: وضعیت شهرستان اهر از نظر خدمات‌رسانی نسبت به چهل سال گذشته تفاوت‌های بسیاری داشته به طوری که اگر تسهیلاتی پرداخت می‌کنیم بر پایه جزئی از دستاورد نظام است.

فرماندار شهرستان اهر تصریح کرد: تنها اسناد دفاع مسئولان از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل سیاه‌نمایی‌های دشمنان، عملکرد چهل‌ساله دستگاه‌هاست چون با این راهکار هم دستاوردها را تشریح می‌کنیم و هم پاسخ به تبلیغات سوء رسانه‌های معاند می‌دهیم.

محمودی همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از بیش از ۷۴ پروژه عمرانی و خدماتی هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با صرف اعتبار ۷۵ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز داشت: فاز دوم خط انتقال گاز اهر-ورزقان از منشعب خط صادراتی ارمنستان با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود که این پروژه بزرگ‌ترین طرح قابل افتتاح در دهه فجر است.

فرماندار شهرستان اهر بیان کرد: به گذشته چهل ساله‌مان افتخار می‌کنیم و امسال در مقابل توطئه‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی، در راه‌پیمایی تماشایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور خواهیم داشت.

محمودی با انتقاد از تاخیر در ارائه گزارش عملکرد چهل‌ساله دستگاه‌ها یادآور شد: از آبان‌ماه طی نامه‌ای اعلام کردیم تا دستگاه‌ها گزارش عملکرد چهل‌ساله‌شان را ارائه دهند ولی برخی دستگاه‌ها تاخیر داشتند و برخی دیگر نیز هنوز ارائه نکرده‌اند لازم است مدیران در این خصوص توضیحات قانع‌کننده تحویل دهند.

کد خبر 4525598

منبع: مهر

کلیدواژه: افتتاح طرح عمرانی دهه فجر شهرستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین معاون شهردار تهران به همراه مدیران عامل دو سازمان و شرکت وابسته، از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران بازدید کرد.

بر همین اساس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مدیران عامل «سازمان مهندسی و عمران شهر تهران»، «سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران»، «مدیرعامل شرکت خاکریز آب»، «مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق» و «مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی»، از نزدیک آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی «احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید آبشناسان _جنت‌آباد» و «اصلاح تقاطع بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران»، را مورد بررسی قرار داد.

حق‌بین با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر، تمرکز بر انجام عملیات اجرایی با حداکثر ظرفیت را ضروری خواند و بر امکان استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری از پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی در حاشیه بازدیدهای مذکور، ضمن حضور در محیط تجهیز کارگاه پروژه‌های عمرانی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در شمال غرب پایتخت، آخرین وضعیت اجرایی سه پروژه را جویا شد.

معاون شهردار تهران با پرداختن به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال گفت: این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت عملیاتی داشته و در هفته‌های آتی به بهره برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش، پروژه‌های مذکور شامل تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان _ جنت‌آباد بوده و گلوگاه‌های اجرایی هر ۳ پروژه، از جمله معارضین تاسیساتی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

گفتنی است، در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 6097935

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد