Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «بدون تماشاگر» عنوان نمایش تازه‌ای از امیر اخوین است که اجرا‌های خود را از اواخر دی ماه در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده و با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شده است. قصه این نمایش پیرامون معضلات اهالی تئاتر، و روایتی از چگونگی اجرا بردن، بر روی صحنه تئاتر است، به همین جهت برای نخستین بار تعداد زیادی از کارشناسان اداره نظارت و ارزشیابی مرکز هنر‌های نمایشی، مهمان ویژه این نمایش خواهند شد و به تماشای این اثر هنری خواهند نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی سرابی و آزاده صمدی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. نویسندگی آن بر عهده ابوالفضل کاهانی و سعید خانی در مقام تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این نمایش تا پایان بهمن ماه هرشب ساعت ۱۹:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «گذر لوطی هاشم» به کارگردانی حسین تبریزی عنوان نمایش دیگری است که به تازگی اجرا‌های خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است و هرشب، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۱ این مجموعه اجرا خواهد شد. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این نمایش تا اوایل اسفندماه سال جاری به اجرا‌های خود ادامه خواهد داد.

این نمایش یک روایت عاشقانه است که در اوایل دوره پهلوی اول می‌گذرد و مضمونی عاشقانه دارد. شهرام عبدلی، فقیهه سلطانی، سیاوش خیرابی، زهرا جهرمی، محمدرضا ژاله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. «سوءتفاهم» به کارگردانی ایمان فتاحی، عنوان نمایش تازه دیگری است که اجرا‌های خود را از تاریخ ۵ بهمن ماه در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است، این اثر نمایشی اقتباسی آزاد از رمان معروف «سوءتفاهم» اثر آلبر کامو است.

تهیه کنندگی این نمایش بر عهده سجاد افشاریان است و ایمان فتاحی، امیر احمدزاده، محمد ثروتی، شوکا کریمی، فرشید شایسته بازیگران این اثر نمایشی محسوب می‌شوند، این نمایش تا پایان بهمن ماه هرشب ساعت ۱۹ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به اجرا‌های خود ادامه خواهد داد.

 نمایش «مده آی سن مدار» به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی و تهیه کنندگی امین زندگانی که در آذرماه سال جاری در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و بااستقبال مخاطبان مواجه شد از تاریخ ۱۱ بهمن ماه در روز‌های پنج شنبه و جمعه به صورت هفتگی در ساعت ۱۷:۳۰ روی صحنه خواهد رفت. پیش خرید بلیت‌های این نمایش از روز‌های قبل آغاز شده است و امکان خرید حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد فراهم است.

الیکا عبدالرزاقى، احمد ساعتچیان، مهدى بجستانى در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

 نمایش «هدیه جشن سالگرد» به کارگردانی مجید فرهاد تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد. مهدی کوشکی و آذین نظری بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم