Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت:درپی تماس تلفنی یکی از شهروندان بامرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی برغرق شدگی دختربچه ۳ساله ، بلافاصله ماموران انتظامی درمحل حادثه حاضر شدند.

وی افزود:پس ازتحقیقات بعمل آمده مشخص شد که پس از بارش نزولات آسمانی، کانال های آب پراز آب شده و یک دختر بچه ۳ساله پس از خروج از خانه درکانال آب سقوط می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شهبازبیگی ادمه داد: بلافاصله این دختربچه ۳ ساله به بیمارستان امام حسین(ع) مهران انتقال داده شد که تلاش پزشکان برای احیاء وی بی نتیجه ماند ومتاسفانه جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران درپایان اضافه کرد:غرق شدگی یکی از علل های مرگ ومیر غیر عمدی است که به راحتی قابل پیشگیری است وعلی رغم هشدارهای که دراین زمینه داده می شود متاسفانه هموطنان ما به این موضوع بی تفاوت هستند،باید درمواقع بارش باران وآب گرفتگی معابر هنگام راه رفتن مواظب کانال های آب باشند.

انتهای پیام/ د

مرگ دختر بچه مهرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • ببینید | تصاویری از سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه! (فیلم)
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)