Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:21:02 GMT

پرونده پروژه‌های مسکن مهر سال ۹۸ بسته می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۷۴۲۵

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: رئیس‌جمهور تأکید ویژه‌ای بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر اردبیل دارد و تا پایان سال آینده پرونده مساکن مهر دارای معارض‌ بسته می‌شود.

به گزارش «تابناک»، احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: رئیس جمهور تأکید ویژه‌ای بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر اردبیل دارد و تا پایان سال آینده پرونده مساکن مهر معارض‌دار بسته می‌شود و با جدیت پیگیر این امر هستیم تا پرونده این مسکن مهر بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر در کشور وجود دارد افزود: از این تعداد دو میلیون مسکن ساخته شده و مابقی نیز در حال اتمام است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: اتمام پروژه‌های مسکن مهر برای وزارت راه و شهرسازی اهمیت بسیاری دارد و درصدد هستیم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم تا دغدغه و نگرانی صاحبان مسکن مهر به اتمام برسد.

مهرآبادی بیان کرد: در حال حاضر 200 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل باقی مانده است و تا پایان سال آینده تحویل داده می‌شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های مسکن مهر اولویت اساسی است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته تا صاحبان مسکن مهر دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی افزود: سهم استان اردبیل از مسکن مهر بیش از 46 هزار مورد بود که تنها 800 مورد از مسکن مهر اردبیل باقی مانده و تا شهریور سال آینده بقیه به بهره‌برداری می‌رسد.

مهرآبادی از برنامه‌ریزی برای احداث 6 باب مدرسه در شهرک‌های جدید التأسیس خبر داد و ادامه داد: این امر می‌تواند گام بزرگی در برطرف کردن دغدغه‌های آموزشی خانواده‌ها بردارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر پروژه های مسکن مهر اتمام پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در اسلحه سابر بانوان با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد.

نجمه سازنچیان نماینده ایران در این اسلحه بود که هر چهار دیدار مقدماتی خود را با برد به پایان رساند و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا رقابت کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ شکست خورد.

با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نجمه سازنچیان، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.

در چارچوب این رقابت ها، امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و به کار خود پایان داد. او در رده بندی نهایی نهم شد. علی امینی هم با دو برد، ۴ باخت و ناکامی از صعود به کار خود در اسلحه فلوره مردان پایان داد. امینی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهاردهم شد.

همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

////

کد خبر 6090873 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده