Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- راموس از همان ناحيه اي مصدوم شده که سال 2016 او را بيش از 40 روز به دور از ميادين نگاه داشت.
به گزارش آريا، دقيقه 34 بازي بود که راموس در برخورد با سرخيو گارسيا به شدت از درد به خودش پيچيد و البته پس از معالجه به زمين برگشت. راموس تا پايان نيمه به بازي ادامه هم داد اما بين دو نيمه جاي خود را به ناچو داد تا مشخص شود مصدوميت او شديدتر از حد انتظار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس از همان ناحيه اي مصدوم شده که سال 2016 او را بيش از 40 روز به دور از ميادين نگاه داشت. راموس در بازي اسپانيا و آلباني به دليل مصدوميت از 9 اکتبر تا 22 نوامبر نتوانست رئال را همراهي کند. او به طور حتم بازي برگشت با خيرونا در کوپا دل ري را از دست خواهد داد و بايد ديد نظر تيم پزشکي رئال چه خواهد بود.
بدتر اينکه رئال واران را هم در اين بازي به دليل کارت قرمز از دست داد تا براي بازي هفته بعد مقابل با آلاوس با کمبود مدافع روبرو باشد. اگر راموس به بازي نرسد، رئال تنها ناچو و خاوي سانچس از تيم دوم خود را در اختيار خواهد داشت. لازم به ذکر است که وايه خو، ديگر مدافع مياني رئال هم مصدوم است. رئال در نهايت موفق شد در زمين اسپانيول 2-4 پيروز شود.
دست سولاري در بازي هفته آينده برابر آلاوز در خط دفاعي از هميشه بسته‌تر است. سانتياگو سولاري، سرمربي رئال مادريد بايد فکري به حال خط دفاع تيمش در بازي با آلاوز کند. به گزارش مارکا، سرخيو راموس که گل دوم رئال مادريد را مقابل اسپانيول به ثمر رساند، نيمه اول را با درد به پايان برد و نهايتا هم نيمه دوم را روي نيمکت نشست. مشکل از زانوي پاي چپ او است که در برخوردي با سرخيو گارسيا حاصل شد. در اين صحنه گارسيا کارت زرد هم گرفت. راموس از همان لحظه مشخصا درد مي‌کشيد و بالاخره هم دوام نياورد و جاي خودش را از ابتداي نيمه دوم به ناچو داد. حالا همه منتظرند تا نتايج تست پزشکي راموس مشخص شود. 3 سال پيش راموس در اکتبر 2016 در آلباني با پيراهن اسپانيا از همين ناحيه مصدوم شد و يک ماه و نيم از ميادين دور بود.
مصدوميت راموس که سومين گلزن برتر فصل رئال مادريد با 10 گل است، در حالي حاصل شد که تيم سير بسيار خوبي را طي مي‌کند. هنوز مشخص نيست مصدوميت کاپيتان چقدر جدي است ولي تقريبا قطعي است که او با تيم براي بازي با ژيرونا به بارسلونا برنمي‌گردد. بعد از بازي چهارشنبه مقابل ژيرونا، مادريد در ليگ از آلاوز ميزباني مي‌کند و احتمالا بايد خودش را مهياي نيمه نهايي کوپا دل ري کند و بعد هم دربي و مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا از راه مي رسد. از طرفي راموس اکنون در لاليگا 4 کارته است و فقط يک اخطار تا محروميت فاصله دارد. براي بازي با آلاوز، سولاري دردسرهاي ديگري هم در خط دفاعي دارد. دني کارواخال مقابل اسپانيول پنج کارته شد و بازي بعدي را از دست مي‌دهد. رافائل واران هم طبعا به دليل اخراج از زمين بازي، يکشنبه قادر نيست مقابل آلاوز به ميدان برود. بايد ديد سولاري از چه زوجي در مرکز خط دفاعي تيمش در بازي با تيم آبلاردو استفاده خواهد کرد.
سانتياگو سولاري، سرمربي رئال در پايان بازي گفت:« از روند بازي و از ريتمي که داشتيم لذت بردم. کنترل کاملي بر بازي داشتيم و از فرصت هاي مان نيز توانستيم استفاده کرده و به 4 گل برسيم. متاسفانه اخراج واران باعث شد تا در مقطع پاياني نتوانيم همان بازي خوب مان را ادامه دهيم و تحت فشار قرار گرفتيم. اين بازي تمام شد و از حالا بايد به بازي برگشت با خيرونا فکر کنيم.»
درخشش کريم بنزما:« بنزما هميشه خوب و در خدمت تيم بازي مي کند. نيازي به اين نيست که بگويم او در اغلب دوران فوتبالش همين اندازه تاثيرگذار بوده است. کريم هر بازي را کامل تر مي کند.»
مصدوميت راموس:« او ضربه اي به پايش وارد شده و نتوانست نيمه دوم وارد زمين شود. اميدوارم چيز چندان خاصي نباشد و بتواند در بازي بعدي ما را همراهي کند. فعلا بايد منتظر نظر پزشکان بمانيم.»
ليگ قهرمانان:« بسيار خوشحالم که در آستانه بازي با آژاکس توانستيم به روزهاي خوب مان برگرديم و اکثر مصدومان مان نيز بهبود پيدا کرده اند.»
گرت بيل:« گرت هميشه بوي گل مي دهد و امشب نيز پس از بازگشتش به ميادين توانست گلزني کند. او بازيکن بسيار مهمي براي ما محسوب مي شود و در بهترين فرم بدني هم قرار دارد.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راموس واران کارواخال خط دفاعي رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی رضایت دادند.

به گزارش فارس، در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 در ورزشگاه آلیانس آرنا، بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید قرار گرفت که این دیدار تماشایی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

بایرن مونیخ بازی را بسیار هجومی و خوب آغاز کرد و این شانس را داشت که دروازه رئال را باز کند ولی لونین، دروازه‌بان رئال مادرید مقابل شوت سانه ایستاد و نگذاشت بایرن به گل برسد.

در حالی که بایرن توپ و میدان را در دست داشت، تونی کروس با یک پاس دیدنی، وینیسیوس را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل اول بازی و رئال مادرید در دقیقه 24 به ثمر برسد.

نیمه دوم را بایرن مونیخ توفانی آغاز کرد و توانست در 4 دقیقه یک بازگشت دیدنی رقم زند. لیروی سانه در دقیقه 53 گل اول را زد و سپس با حرکت انفجاری موسیالا و خطای واسکز، هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه 57 گل دوم را به ثمر رساند.

آنچلوتی پس از اینکه از میزبان عقب افتاد، مودریچ را وارد زمین کرد و همین نیز باعث شد تا تیم در موقعیت بالاتری قرار گیرد.

در دقیقه 83 روی حرکت دیدنی وینیسیوس و رودریگو، کیم مین جائه، مدافع کره‌ای بایرن مونیخ یک خطای پنالتی داد و وینیسیوس توانست گل دوم و تساوی بخش را به ثمر رساند.

بازی برگشت 19 اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود تا تکلیف یکی از فینالیست‌ها مشخص شود.

دیگر بازی نیمه نهایی امشب از ساعت 22:30 بین دورتموند و پاریس برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قیمت بلیت بازی رئال–بایرن؛۲ میلیون تومان بایرن در مونیخ به رئال نباخته است

دیگر خبرها

  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت