Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
عکس هاي پاشا رستمي
پاشا رستمي بازيگر جوان ايراني متولد تير 1363 در تهران است. اولين فعاليت هنري پاشا رستمي در سال 1387 در سريال سريال همه بچه‌هاي من بوده است. پاشا رستمي در رشته مهندسي کشاورزي تحصيل کرده است.
بيوگرافي پاشا رستمي:
پاشا رستمي بازيگر تلويزيون سينما و تئاتر متولد تيرماه سال 1363 مي باشد
پاشا رستمي در رشته مهندسي کشاورزي تحصيل کرده است و همچنين تدريس زبان هم مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصاوير پاشا رستمي
پاشا رستمي بازيگري را از تئاتر آغاز کرد و چند سالي از زندگي اش را در کانادا سپري کرد، او در سالهايي که کانادا زندگي کرد بيشتر تيزرهاي تبليغاتي مي‌ساخت و دراين زمينه بسيار هم موفق بود. و با بازگشت به ايران دوباره فعاليت جدي در دنياي بازيگري را آغاز کرد.
پاشا رستمي اولين کارش را سال 87 انجام داد و البته خوش درخشيد و در واقع سريال همه بچه‌هاي من به کارگرداني مرضيه برومند يک سکوي پرش بسيار خوب براي پاشا بود. استعداد پاشا رستمي هنرپيشه جوان که در سريال همه بچه‌هاي من به نمايش گذاشته شد راههاي زيادي را براي او باز کرد.
عکس پاشا رستمي
پاشا رستمي يکي از پرطرفدار ترين بازيگران مرد ايراني است که در صفحه اينستاگرامش فالور هاي زيادي دارد.
پاشا رستمي به ورزش اسکي و فوتبال بسيار علاقه مند است. او به طور روزانه پياده‌روي و ورزش مي‌کند. در روز چندين ساعت کتاب مي‌خواند و اوقات فراغتش را با دوستانش مي‌گذراند.
آثار هنري پاشا رستمي:
- سريال لحظه گرگ و ميش 1397
- سريال گمشدگان 1396
- مجموعه آب پريا 1389
- فيلم سينمايي طبقه سوم 1388
- سريال خسته دلان 1388
- سريال همه بچه هاي من 1387
- سريال اغماء 1386
عکس هاي پاشا رستمي:
جديدترين عکس پاشا رستمي
بازي پاشا رستمي
پاشا رستمي و همايون اسعديان
عکس هاي اينستاگرام پاشا رستمي
پاشا رستمي در پشت صحنه لحظه گرگ و ميش
بازي پاشا رستمي در لحظه گرگ و ميش
گردآوري: بخش بازيگران بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت

نایب‌قهرمان کشتی فرنگی آسیا می‌گوید که ابتدای مبارزه فینالش با حریف ژاپنی آسیب دیده اما تعصب ایرانی‌اش اجازه نداده میدان را ترک کند و تا آخرین لحظه هم برای بردن جنگیده است. - اخبار ورزشی -

محمدرضا رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به مصدومیتش در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: در کشتی فینال آسیب دیدم. بعد از بازگشت از مسابقات MRI دادم و تشخیص، پارگی همسترینگ بود. چند هفته باید فیزیوتراپی کنم و بعد از آن دوباره تمریناتم را شروع خواهم کرد.

وی درباره اینکه آیا این آسیب‌دیدگی در شکست 9 بر 5 او مقابل حریف ژاپنی در فینال تاثیر داشت؟ گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم. به هرحال آسیب دیدم، همان ابتدای کشتی هم پایم آسیب دید اما تعصب ایرانی‌ام اجازه نداد میدان را ترک کنم و همه تلاشم را کردم که این کشتی با برد همراه شود اما نشد. تا لحظه آخر جنگیدم که با کسب مدال طلا کارم تمام شود.

رستمی در خصوص اینکه به دلیل رضایتبخش نبودن عملکردش در قهرمانی آسیا به اردوی جدید تیم ملی دعوت نشده، خاطرنشان کرد: هیچ کشتی‌گیری نمی‌خواهد ببازد. من هم می‌خواستم با برد کشتی را تمام کنم اما نشد. خودم هم راضی نبودم.

دارنده مدال برنز جوانان جهان در سال 2019 درمورد اینکه چقدر شانس حضور در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی را برای خود قائل است، گفت: نمی‌دانم نظر کادر فنی چیست اما تلاش می‌کنم و امیدوار هستم که در ادامه مسیر بتوانم اعتماد کادر فنی را جلب کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران