Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@06:09:43 GMT

ژیرو: با آمدن ایگواین ممکن است از چلسی بروم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۸۰۷۷

ژیرو: با آمدن ایگواین ممکن است از چلسی بروم

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی، آینده خود در این باشگاه را با شبهه مواجه کرده و مدعی شده که ورود گونزالو ایگواین می‌تواند باعث ترک باشگاه چلسی توسط او شود.

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو مدعی است ورود ایگواین به چلسی می‌تواند باعث جدایی او از این تیم انگلیسی شود. ایگواین که هفته گذشته به عنوان بازیکن قرضی از آث میلان به چلسی منتقل شده دیروز در جریان پیروزی 3-0 آبی‌پوشان لندن مقابل شفیلدونزدی در جام اتحادیه، در میدان حضور داشت و بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژیرو این اواخر در چلسی به عنوان بازیکنی ناراضی معرفی شده است. ژیرو در دوران سرمربی‌گری مائوریسیو ساری نتوانسته بود نظر او را جلب کند و در خط حمله اغلب اوقات، موراتا توسط ساری به ژیرو ترجیح داده شده بود. در هفته‌های اخیر با وجود نمایش‌های نه چندان موثر هازارد در پست شماره 9  کاذب، باز هم ساری او را به ژیرو ترجیح داده بود و به نظر می‌رسد این مسائل ژیرو را نسبت به آینده‌اش در چلسی بدبین کرده است.

 

 

ژیرو در مصاحبه با رسانه فرانسوی کانال فوتبال کلاب در مورد شایعات مطرح شده درباره ابراز علاقه تیم‌های فرانسوی مارسی و لیون به جذب او و آینده‌اش در چلسی گفت:" اینکه باشگاه تصمیم گرفته مهاجم دیگری مثل ایگواین را به خدمت بگیرد، این مسلما آینده من را در چلسی تیره خواهد کرد. مارسی و لیون هر دو باشگاه‌های بزرگی هستند. من هیچوقت گزینه بازگشت به فرانسه را از روی میز برنداشته‌ام".

 

اما ژیرو در ادامه متذکر شد که همچنان اولویت اول او ماندن در لیگ برتر است. ژیرو در این باره گفت:" قبلا هم گفته‌ام که با وجود همه این مسائل، اولویت من ماندن در لیگ برتر انگلستان است. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

 

چلسی الیویه ژیرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی الیویه ژیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم

سیلوا دیر یا زود به لندن باز می‌گردد 

طرفداری | ساعتی قبل، تیاگو سیلوا اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش، چلسی را ترک خواهد کرد. این مدافع ۳۹ ساله و برزیلی در تابستان ۲۰۲۰ و با انتقالی آزاد به جمع آبی‌های لندن اضافه شد و چهار سال برای این تیم به میدان رفت.

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴ عشق بی پایان سیلوا به چلسی

به گزارش فابریتزیو رومانو، تیاگو سیلوا به شدت مشتاق است که در آینده‌ای نزدیک، به عنوان مربی یا مدیر به چلسی بازگردد. سیلوا به باشگاه چلسی و شهر لندن علاقه بسیاری دارد و خانواده او نیز از زندگی در این شهر، کاملا راضی هستند. ضمن اینکه فرزندان سیلوا نیز در عضویت آکادمی چلسی قرار دارند و مدافع برزیلی نمی‌خواهد در روند پیشرفت آن‌ها اختلال ایجاد کند.

بر اساس خبرها، سیلوا در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهادهای زیادی مواجه شد اما ترجیح داد برای کمک به چلسی، تا پایان فصل در این تیم بماند. از فلومیننزه برزیل به عنوان مقصد بعدی سیلوا نام برده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • فیلم/ گشت و گذار پلنگ در جنگل‌ ساری
  • گشت وگذار شبانه پلنگ در جنگل ساری
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم