Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@13:34:33 GMT

دستگیری برادران دوقلو سارق در مشیریه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۸۲۷۵

سرهنگ موسوی پور از دستگیری دو برادر دوقلو که با همکاری دوستانشان، دست به سرقت می زدند، خبر داد.

به گزارش شریان نیوز،  سرهنگ سید امین موسوی پور رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه اظهار کرد: پنج شنبه هفته گذشته، ماموران عملیات کلانتری در جریان یک فقره درگیری روبروی یک بنگاه املاک در این محدوده قرار گرفتند که با اعزام تیم گشت به این محل تحقیقات اولیه را در این رابطه کلید زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در محل مشخص شد ماجرا یک درگیری ساده نبوده و مرد جوانی ادعا داشت از سوی دو نفر از کارمندان بنگاه املاک که برادران دوقلو به سن ۱۸ سال و پسران صاحب بنگاه بودند، مورد سرقت قرار گرفته است.

سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: با انتقال طرفین درگیری به کلانتری، ماجرا تحت بررسی دقیق قرار گرفت و مرد جوانی که ادعا داشت از سوی دو برادر دوقلو مورد سرقت قرار گرفته است به شرح شناسایی دزدان موتورسیکلت خود پرداخت.

شاکی گفت: صاحب موتور سیکلت بنتلی قرمز رنگ ۳۰۰ سی سی است که جلوی بنگاه املاک آن را دیده بود.

وی افزود: در ۲۹ آذر سال جاری در اتوبان باقری به سمت پایین رانندگی می کردم که یک موتور سیکلت سه ترکه مانع حرکت من شد و وقتی آن‌ها از موتور سیکلت خود پیاده شدند با قمه مرا تهدید کردند و به من گفتند تو با خواهر ما رابطه داشته ای اما این ماجرا واقعیت نداشت و آن‌ها از من خواستند که با خواهرشان رودررو شوم تا واقعیت ماجرا مشخص شود.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه بیان کرد: شاکی با توجه به اینکه به خود اطمینان داشته است، قبول می کند با خواهر آن‌ها روبرو شود و به این ترتیب که دو برادر با موتور سیکلت خود و برادر دیگر پشت موتور سیکلت بنتلی نشسته بود و مالباخته خودش ترک موتورش نشسته بود به سمت خانه خواهر سه متهم حرکت می کنند.

وی افزود: مالباخته به همراه متهمان، از آنجا به پارک مصطفی تهرانپارس رفته و در آنجا متهمان او را از موتور پیاده کرده و با کتک زدنش تمامی اموال ارزشمندش مانند موبایل را از او گرفته و موتورسیکلت اش را نیز به سرقت می برند.

سرهنگ موسوی پور گفت: مالباخته برای پیدا کردن موتورش شکایتی را در کلانتری ثبت می کند و در حالیکه به شغل آی.تی فعالیت داشته است روزهای زیادی را مرخصی می گیرد تا موتورش را با گشتن در شهر پیدا کند و به همین دلیل شغل اش را نیز از دست می دهد تا اینکه بالاخره موتورش را جلوی املاک پدر دو متهم اصلی پرونده می یابد.

وی اضافه کرد: در ادامه دو برادر دو قلو که چاره ای جز اعتراف نداشتند عنوان کردند برای تفریح و شادی دست به این کار زده اند.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه اعلام کرد: شاکی به همراه پدر متهمان که به کلانتری رفته بود اعلام می کند که در ازای دریافت موتورش که ۱۵ میلیون تومان خسارت خورده با دریافت ۱۰ میلیون تومان اعلام گذشت خواهد کرد اما ماموران عملیات کلانتری که به این ماجرا مشکوک بودند تصمیم به فراخوان شکاتی گرفتند که با همین شیوه هدف سرقت در شرق تهران قرار گرفته بودند.

وی افزود: از شکات، ۱۰ نفر در رودررویی اولیه با متهمان آن‌ها را شناسایی کردند و برای مثال یکی از شکایت‌ها که پیک موتوری بود مدعی شد متهمان از او موتورش به همراه یک ساعت مارک دار، گوشی و یک و نیم میلیون تومان پول به سرقت برده اند.

سرهنگ موسوی پور خاطرنشان کرد: با مشخص شدن این موضوعات در پرونده، متهم سوم که دوست برادران دوقلو با سن ۱۸ سال بود نیز بازداشت شد و پرونده با توجه به سرقت های مسلحانه متهمان و باندی بودن نوع سرقت هایشان، به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ارجاع شد و تلاش های پلیس برای بازداشت دو متهم متواری پرونده نیز در جریان است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان