Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ علیرضا نجار قویدل افزود:  همچنین آهن اسفنجی ارسالی به واحد فولادسازی در نه ماهه سال 97 رشد1.3درصدی را نشان می دهد

وی بیان داشت: تحقق موارد ذکر شده با اجرای 21پروژه TQ در قسمتهای مختلف واحد منجر به افزایش تولید درنه ماهه سال 1397 گردیده است که نتایج‌اجرای پروژهادر بخش کاهش نرخ مصارف واحد مشهود می باشد به گونه ای که نرخ مصرف گاز طبیعی به ازای یک تن آهن اسفنجی نسبت به نه ماهه سال1396 14.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 متر مکعب بر کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین نرخ مصرف آب به ازای یک تن اهن اسفنجی نسبت به نه ماهه سال 1396 روند نزولی داشته است و 0.1 متر مکعب یک تن اهن اسفنجی کاهش یافته است. در بخش مصرف برق نیز به ازای یک تن آهن اسفنجی 10.7  کیلو وات ساعت نسبت به 9 ماهه ابتدایی سال 96 کاهش یافته ‌است.

نجار قویدل افزود: در ادامه مسیر تولید با تدوین‌تابلو اهداف و ترسیم چشم انداز تولید، تلاش‌ تمامی نفرات و ظرفیت تجهیزات برای رسیدن به این اهداف به کار گرفته می شود که ثمره آن رسیدن به اهداف تعیین‌شده کیفیت‌آهن اسفنجی،کاهش میزان مصارف، کاهش زمان توقفات اضطراری، کاهش ضریب شدت حوادث و افزایش بهروری نیروی انسانی خواهد بود.

وی در پایان از زحمات همه واحدهای پشتیبان که‌در راستای تهیه و تامین اقلام کلیدی همچون گندله و تامین قطعات مصرفی برای انجام تعمیرات به‌موقع اقدام نموده‌اند قدر دانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد شرکت فولاد فولاد نیروی انسانی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بندناف نوزاد در هرمزگان
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند