Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:14:28 GMT

سرویس مخابراتی مهمان من در کردستان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۹۰۰۴

سرویس مخابراتی مهمان من در کردستان راه‌اندازی شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه سرویس "مهمان من" برای مشتریان تلفن ثابت راه‌اندازی شده است، گفت: شهروندان می‌توانند تماس "رایگان" برقرار کنند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به قدمت خدمات تلفن ثابت به عنوان اولین وسیله ارتباطی و مخابراتی اظهارداشت: بواسطه خدمات مطلوب و مقرون به‌صرفه مخابرات به مشتریان، خوشبختانه همچنان شاهد استقبال مردم نسبت به خرید امتیاز تلفن ثابت و تداوم بهره‌گیری مشتریان از خدمات این حوزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در حال حاضر 581 هزار و 928 شماره منصوبه در استان داریم، گفت: از این آمار 519 هزار و 324 شماره با ضریب نفوذ 31.8 درصد مشغول بکار هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه همواره با هدف تحقق شعار "ارتباطی فراگیر"، مشتری‌مداری و ارائه خدمات سرویس‌های جدید تلفن ثابت، همگام با شرکت مخابرات ایران سرویس "مهمان من" برای مشتریان تلفن ثابت راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: اجرای این طرح از ابتدای بهمن‌ماه سال‌جاری آغاز شده و تمام مشتریان مخابرات می‌توانند نسبت به فعال‌سازی سرویس جدید مهمان من با کاربرد شارژ در مقصد اقدام کنند.

آبونمان تلفن ثابت روی قبوض لحاظ نمی شود 300 هزار تلفن ثابت کشور غیرفعال شد تمام مکالمات تلفن ثابت به ثابت درون استانی در کردستان رایگان شد

وی اضافه کرد: در صورتی که شماره متقاضی به صورت شارژ در مقصد نشانه‌گذاری شود، تماس مخاطبین با شماره مورد نظر رایگان محاسبه شده و هزینه‌های تماس برای فردگیرنده تماس منظور نخواهد شد.

حکمت با اشاره به اینکه برای استفاده از این سرویس نیاز به دریافت شماره جدید نیست اعلام کرد: کلیه مشتریان تلفن ثابت برای درخواست فعالسازی سرویس "مهمان من" بر روی شماره‌های جاری خود می‌توانند به نشانی WWW.TCI.IR و یا به یکی از مراکز ارائه خدمات تلفن ثابت مراجعه کنند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به مزایای راه‌اندازی سرویس" مهمان من" یا شارژ در مقصد اشاره و خاطرنشان کرد:  با استفاده از این سرویس کلیه شهروندان، صاحبان مشاغل، شرکت‌های خدماتی، سازمان‌ها، دستگاه‌های دولتی و خصوصی و دارندگان مراکز تماس می‌توانند برای پاسخگویی به انواع نیازمندی‌های شهروندان به گونه‌ای اقدام کنند که تماس تلفنی مخاطبان هیچ هزینه‌ایی برای فرد تماس‌گیرنده نداشته باشد.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم

 قاسم معارف وند از برقراری ۳۵۷ هزار تماس مردمی در حوزه‌های مختلف در تماس با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای قم خبر داد و گفت: از این تعداد تماس ۶۶ درصد توسط کارشناسان و ۳۴ درصد توسط سامانه‌های خودکار مانند اعلام رقم کنتور، استعلام مبلغ آب‌بها و... پاسخگویی شده است. 

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم میانگین زمان انتظار شهروندان برای ارتباط با کارشناسان مرکز تماس ۱۲۲ آبفای قم را در سال گذشته ۵۴ ثانیه دانست و افزود: در این مدت، افزون بر ۷۲۰ هزار مورد اطلاع‌رسانی تلفنی و پیامکی به مشترکین در زمینه‌های مختلف اعم از اعلام قطعی آب، صرفه‌جویی در مصرف، عایق‌بندی کنتور، هشدار‌های مربوط به پس زدگی فاضلاب و. توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آبفای قم انجام شده است.

 معارف وند از ارائه بیش از ۱۷ هزار مورد خدمات غیرحضوری فروش و پس از فروش، بررسی صورتحساب، خرابی کنتور و اصلاح شماره موبایل توسط مرکز ۱۲۲ آبفای قم در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد شکایت مردمی در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب ثبت و برای رسیدگی به واحد‌های مختلف ارسال شد.

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان از هم استانی‌ها خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه حادثه در شبکه‌های آب و فاضلاب شهر‌ها و روستا‌های استان با اعلام آن به شماره تلفن ۱۲۲ در هر ساعت از شبانه‌روز، در برطرف شدن سریع آن، مشارکت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد