Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:28:53 GMT

تورنمنت مینی‌بسکتبال با حضور کاپیتان تیم ملی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۹۳۳۲

تورنمنت مینی‌بسکتبال با حضور کاپیتان تیم ملی

چهارمین دوره تورنمت مینی بسکتبال کاله کاپ از امروز آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش  "ورزش سه"، با حضور ١٤ تیم از استانهای مختلف کشور  در محل مجتمع اردوگاهی شهید باهنر تهران چهارمین دوره تورنمت مینی بسکتبال کاله کاپ از امروز آغاز شده و تا روز جمعه برگزار می شود.


۷ تیم از استانهای هرمزگان، قزوین، اصفهان، مرکزی، مازندران، گلستان و سمنان و ۷ تیم از باشگاههای تهران، مهرام، شکلی، کنکو، وحدت آریا، مدرسه آتشی، مدرسه نیکان و کاله طی ۵ روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدارهای رده بندی، فینال و آیین اختتامیه از ساعت ٩ صبح روز جمعه با حضور مدیران ورزش آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، پیشکسوتان و ستاره های ورزش بسکتبال و خانواده های ورزشکاران برگزار می شود.


صمد نیکخواه بهرامی و محمد جمشیدی کاپیتان و بازیکن تیم ملی هم مهمان ویژه مراسم اختتامیه هستند.

تیم ملی بسکتبال بسکتبال محمد صمد نیکخواه بهرامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت