Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: یازدهمین کلینیک سلامت و پزشکی فدراسیون فوتبال روز گذشته با حضور مسئولین هیات فوتبال استان در اردبیل افتتاح شد . هیئت فوتبال و دانشگاه آزاد اسلامی استان اهتمام ویژه‌ای در راه اندازی این کلینیک داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که راه‌اندازی کلینیک پزشکی در استان‌ها یک نیاز اساسی است بیان کرد:‌ با توجه به این امر پیگیری‌های لازم توسط هیئت فوتبال استان انجام شد و فاز نخست این کلینیک راه‌اندازی شد و تلاش هیئت فوتبال استان و دانشگاه آزاد اسلامی شایسته تقدیر است.

سیف برقی در ادامه اظهار داشت: فاز نخست این کلینیک در اردبیل شامل مرکز توانبخشی، ارتوپدی، تغذیه و دیگر بخش‌ها است که می‌تواند نقش اساسی در سنجش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های اردبیلی داشته باشد. خوشبختانه امکانات خوبی در این کلینیک وجود دارد که می‌توان با استفاده از این امکانات نحوه خدمت‌رسانی به ورزشکاران را به طور مطلوب انجام داد.

وی در پایان افزود: امروزه بحث سلامت و پزشکی در فوتبال و فوتسال حائز اهمیت است و با توجه به این که فوتبال اردبیل ظرفیت بسیار اساسی دارد نیاز بود این مرکز در اردبیل راه‌اندازی شود.

در ادامه صمد نوتاش – رئیس هیات فوتبال استان اردبیال درخصوص راه اندازی کلینیک پزشکی و سلامت گفت: فاز نخست کلینیک پزشکی و سلامت در اردبیل راه‌اندازی شده و این مجموعه آماده خدمات‌رسانی به فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های اردبیلی است.

نوتاش افزود: مرکز سلامت پزشکی فدراسیون فوتبال با همکاری فدراسیون فوتبال، هیئت فوتبال استان و دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد و می‌تواند با توجه به تجهیزات و امکانات پیشرفته‌اش خدمات‌رسانی مناسبی به ورزشکاران ارائه دهد.

وی اضافه کرد:  رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از امکانات هیئت فوتبال استان بازدید کرد که این امکانات مورد رضایت مجموعه پزشکی فوتبال قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم در آینده این مرکز را به صورت ویژه تجهیز کنیم.  دانشگاه آزاد اردبیل تعامل همه‌جانبه‌ای با هیئت فوتبال استان در حوزه سلامت و پزشکی دارد و تلاش و زحمات رئیس دانشگاه آزاد اردبیل و مدیریت آن شایسته تقدیر است. امروز مسئله پزشکی و سلامت در تمام رشته‌ های ورزشی حائز اهمیت است و می‌تواند دستاوردهای خوبی را به دنبال داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تغذیه دانشگاه آزاد اسلامی فدراسیون فوتبال فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این کارخانه ۵ سال پیش بر اساس نیاز صنعتی معدنی و کشاورزی استان کرمان راه اندازی شد که با راه اندازی این کارخانه دیگر نیازی نیست رانندگان به استان های دیگر مراجعه کنند واین تریلر کفی محصول بزرگترین کارخانه سازنده کاربری‌های جاده‌ای در جنوب شرق کشور است.

در 5خط تولید این کارخانه 520نفر مشغول بکارند و با اجرای خط توسعه به بیش از 1000نفر می رسد و تنوع محصولات از 13به 20می رسد .

 ۸۵ درصد قطعات مورد نیاز هم در این واحد فعال صنعتی بومی‌سازی و تولید شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • دادگاه های صلح در محاکم اردبیل ایجاد می شود
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی