Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فارابی که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، رساله  حسن قادری با عنوان «تناسخ در متون مقدس هندویی و متون کلامی شیعه» به عنوان برگزیده جوان در بخش اخلاق، ادیان و عرفان انتخاب شد.
در این مراسم با حضور معاون اول، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزیر علوم و جمعی دیگر از شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشور از این پژوهشگر دینی و جامعه شناس دامغانی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از جشنواره فارابی پنج هزار و ۶۴۹ اثر در ۱۴ گروه علمی ارسال شد که پس از داوری‌ها ۱۷ اثر از برگزیدگان داخلی، هفت برگزیده خارجی و ۱۳ برگزیده در سایر بخش‌ها انتخاب و تجلیل شدند.

حسن قادری ۳۴ ساله اهل شهرستان دامغان و استاد دانشگاه در حوزه‌های دینی است که دکترای خود را در سال ۱۳۹۵ از دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران کسب کرده است.

انتهای پیام / م

درخشش جوان دامغانی در جشنواره بین المللی فارابی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین