Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور ابراهیم داروغه‌زاده (دبیر جشنواره) برگزار شد.

داروغه‌زاده در این نشست با اشاره به ویژگی‌های جشنواره امسال گفت: امسال یک سیمرغ به بهترین فیلم مستند و یک  سیمرغ به بهترین فیلم کوتاه علاوه بر جوایز دیگر اهدا می‌شود. همچنین اکران مردمی در همه استان‌ها داریم و‌ تمامی حقوق پخش به صاحبان آثار پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره فیلم فجر افزود: امسال علاوه بر اختتامیه و افتتاحیه، یک مهمانی داریم که روز ۱۳ بهمن برگزار می‌شود و در آن تمام کسانی که در چهل سال گذشته سیمرغ گرفته‌اند، حضور خواهند داشت.

به گفته او، امسال در بخش‌های سودای سیمرغ ۲۲ فیلم، نگاه نو ۱۰ فیلم، مستند ۵ فیلم و بخش فیلم کوتاه ۵ فیلم نمایش داده می‌شود.

داروغه‌زاده درباره سوالی پیرامون آشغال‌های دوست‌داشتنی گفت: این فیلم پروانه نمایش دارد و امیدوارم بزودی اکران شود ولی به دلیل مقررات جشنواره نتوانست در جشنواره حضور پیدا کند.

وی درباره حضور دو فیلم اول به‌جای سه فیلم در بخش سودای سیمرغ گفت: این مسئله کاملا به نظر هیات انتخاب و اختیار آنها بستگی دارد.

خبر کامل می‌شود....

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر ابراهیم داروغه زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند

دیگر خبرها

  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب