Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@17:10:10 GMT

بازدید مدیران بانک قرض الحسنه مهر شعب لرستان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۹۵۴۰

بازدید مدیران بانک قرض الحسنه مهر شعب لرستان

پول‌نیوز - سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران به همراه علي طبلشي رييس اداره کل پشتيباني به صورت سرزده از مديريت و شعب استان لرستان بازديد و آمار عملکرد حوزه هاي مختلف آن را بررسي كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، توکلی ضمن بازدید از مديريت و شعب استان لرستان، تدابير لازم را براي خدمت رساني بهينه به مشتريان بانک خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بازدید از روند پیشرفت بازسازی ساختمان مديريت شعب استان و برخي از شعب، بر تلاش و اهتمام ويژه تمامي کارکنان در راستاي ارتقاي هرچه بيشتر جايگاه بانک قرض الحسنه مهر ايران نزد مشتريان تاکيد كرد.

توکلی با اشاره به پتانسیل های سازمانی و پرسنلي بانک قرض الحسنه مهر ايران بيان داشت: با برنامه ريزي مدون و مناسب مي توان بستر تعامل با مشتريان بانک اعم از حقيقي و حقوقي را فراهم آورد.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه حاميان بانک قرض الحسنه مهر ايران، خيرين جامعه اعم از حقيقي و حقوقي مي باشند، ابراز کرد: اميدواريم كاركنان بانك با تلاش مضاعف، در راستاي ارائه خدمات مختلف بانكي و نوآوري، در راستاي رفع نياز مشتريان بانك و تحكيم سنت قرض الحسنه گام بردارند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: لرستان بانک قرض الحسنه مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند