Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@15:33:15 GMT

تهدید به مرگ در دوچرخه‌سواری!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۹۵۹۶

مدیر قبلی تیم ملی دوچرخه سواری از یکی از دوچرخه سواران مطرح و با سابقه ایران به اتهام تهدید به مرگ شکایت کرد.

به گزارش ایسنا، مدیر پیشین تیم‌های ملی دوچرخه سواری از یکی از رکابزنان که سابقه حضور در المپیک و کسب مدال بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، به دادگاه شکایت کرده است. موضوع شکایت "تهدید به مرگ" از سوی رکابزن سابق تیم ملی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده شکایت مذکور فعلاً در مراحل دادرسی است و قرار است دادگاه پس از بررسی مدارک و مستندات دو طرف در مورد این اتهام تصمیم گیری کند.

مصطفی چایچی مدیر پیشین تیم ملی دوچرخه سواری و شاکی پرونده در این‌باره به ایسنا گفت: من مجبور به شکایت شدم. نمی‌خواستم این کار را انجام دهم چون متهم را مثل بچه خودم می‌دانستم اما چندین بار تهدید به مرگ شدم، بر این اساس ناگزیر به شکایت شدم.

وی ادامه داد: جلسه رسیدگی دادگاه برگزار شده و مراحل قانونی دنبال می‌شود. مستنداتم را به دادگاه ارائه کرده‌ام و فکر می‌کنم موضوع جهت بررسی بیشتر از مخابرات استعلام شده است.

او در پاسخ به این پرسش که امکان دارد از شکایتش صرف نظر کند؟ تصریح کرد: نه. شکایت را پس نمی‌گیرم، چون مسائلی وجود دارد که امکان بازگو کردنش نیست. چند نفر هم به من گفتند چرا شکایت کرده‌ام، اما من راهم را ادامه می‌دهم زیرا مسائلی هست که از آنها نخواهم گذشت و تا آخر پیگیر موضوع خواهم بود.

خبرنگار ایسنا تلاش کرد با رکابزنی که متهم این پرونده است نیز گفت‌وگو کند اما او اعلام کرد که درباره این اتفاق اظهار نظری نمی‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دوچرخه سواری تیم ملی دوچرخه سواری مدیر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، کاربران شبکه‌های اجتماعی با پرتکرار کردن هشتگ «شکایت از بی‌بی‌سی» خواستار اقدام نهادهای حقوقی و دیپلماتیک کشور، علیه شبکه جهانی بی‌بی‌سی هستند.   کاربران در پست‌هایشان از انتشار گزارش بی‌بی‌سی درباره پرونده فوت یک دختر جوان ایرانی بدون مستندات و منبع موثق انتقاد می‌کنند.           

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد