Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلامی کناری مسئول خواهران اداره کل تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: اولویت در فعالیت های فرهنگی، علمی و سیاسی تشکل های دانشجویی، برنامه های اثرگذار مبتنی بر رفع نیاز، مشکلات و منطبق با علاقمندی جریان دانشجویی است.

مسئول خواهران اداره کل تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر نیازسنجی قشر دانشگاهی، تصریح کرد: اگر فعالیت های دانشجویی متناسب با فضای کلی دانشگاه که ذیل جامعه است، قرار نگیرد، حتی در کمیت نیز نمی تواند به اهداف مطلوب علمی و فرهنگی جریان دانشجویی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شناسایی فعالین دانشجویی با پتانسیل بالا به عنوان سرحلقه تشکیلاتی، تصریح کرد: در پی آن هستیم که در اردوهای «حیات طیبه» که مختص دانشگاه آزاد اسلامی است، دانشجویان مستعد را شناسایی و شبکه انسانی از فعالین دانشجویی ایجاد کنیم. مرحله بعد از شناسایی، ارتباط گیری با آنان از طریق نرم افزار های پیام رسان و ارسال بسته های مکاتبه ای با هدف پرورش قدرت تحلیل و سناریو سازی آنان کمک کنیم.

سلامی اظهار کرد: با تقویت نیروهای دانشجویی و جریان دانشجویی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، می توانیم در فضای دانشگاه جریان سازی موثر و به موقع انجام دهیم.

مسئول خواهران اداره کل تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به لزوم همدلی و هم افزایی بین تشکل های دانشجویی، بیان کرد: از یک سال پیش دانشگاه آزاد در تلاش است تا بین واحد خواهران 4 اتحادیه بزرگ دانشجویی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اتصال و پیوند برقرار کند.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را نخ تثبیت تشکل های دانشجویی دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه خود می داند تا فعالین دانشجویی در قالب تشکل های دانشجویی که در یک حوزه خاص فعالیت دارند اما به صورت مجزا کار می کنند را با یکدیگر هماهنگ کند. به عنوان مثال واحد خواهران تشکل های دانشجویی که در حوزه مطالعات زنان و خانواده فعالیت دارند برای انتشار بیانیه و نشست با یکدیگر همکاری می کنند.

سلامی با عنوان اینکه تعامل تشکل های دانشجویی باعث اثرگذاری بیشتر آنان در دانشگاه ها می شود، اذعان کرد: هماهنگی تشکل های دانشجویی با یکدیگر از سویی باعث برد بیشتر کارها می شود و از سوی دیگر با مجموعه های مهم نظیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مرکز تحقیقات زن و خانواده مرکز پژوهش های مجلس می توانند ارتباط گیری انجام دهند.

مسئول خواهران اداره کل تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: ما به دنبال ایجاد جبهه لایه به لایه از تشکل های دانشجویی هستیم چراکه باتوجه به عمر کوتاه دانشجویی اگر تشکل های دانشجویی بخواهند صفر تا صد فعالیت ها را خود انجام دهند، نمی توانند به کیفیت لازمه برای کارهای خود برسند. پس بهتر است تشکل های دانشجویی ایده و جریان سازی را انجام دهند و برای تولید محتوا به یکدیگر کمک کنند.

انتهای پیام/

300 / 167 اداره کل تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی جریان دانشجویی هم افزایی تشکل های دانشجویی قشر دانشگاهی آرمان های انقلاب اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جریان دانشجویی قشر دانشگاهی آرمان های انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند

در جریان جنبش دانشجویی فلسطین در سراسر آمریکا که از هفته گذشته آغاز شده است، نیروهای امنیتی این کشور صدها نفر را دستگیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که بیش از 600 نفر در جریان اعتراض‌های حمایت از فلسطین در دست کم 15 دانشگاه سراسر آمریکا دستگیر شدند.

طبق تصویری که تارنمای اکسیوس از نقاط برگزاری اعتراض‌های دانشجویی حمایت از فلسطین منتشر کرده، این جنبش بیشتر از ساحل شرقی آمریکا متمرکز است.

همزمان با حضور دانشجویان معترض به سیاست‌های آمریکا در حمایت از جنایات اسرائیل در حوالی دانشگاه نورث‌ایسترن در بوستون، نیروهای سرکوبگر پلیس به تجمع آنها یورش بردند.

درحالیکه دانشجویان دستان خود را به دست یکدیگر حلقه زده بودند، پلیس حضور سنگینی را در صحنه اعتراض‌ها داشت و در نهایت بیش از 100 نفر از دانشجویان معترض را دستگیر کرد.

دو روز گذشته نیز بیش از 100 نفر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا بازداشت شدند.

ریشه حمایت دانشجویان آمریکایی از غزهخیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا"سرکوب دختران دانشجو در آمریکا" یک رسوایی است

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند