Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حشت اله صیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری با حضور که تمامی مدیران و روسای سازمان های تابعه شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد، گفت: تمامی سازمان ها و مناطق تابعه باید در جهت آماده سازی سطح شهر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

شهرداری سنندج عنوان کرد:  ایام دهه فجر امسال با ایام فاطمیه مصادف شده و باید در برگزاری این جشن شئونات این ایام هم رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی گفت: یکی از مهم ترین مشکلات شهرداری در اکثر شهرها عدم به موقع پرداخت حقوق کارکنان و کارگران است که باید رفع این مشکل در اولویت کاری تمامی مدیران و روسای سازمانهای تابعه شهرداری قرار گیرد.

او افزود: همانطور که ما از نیروهای خدوم شهرداری توقع خدمات رسانی مناسب به شهروندان را داریم آنها هم از ما توقع پرداخت معوقه حقوق و پرداخت عیدی پایان سال را دارند.

شهردار سنندج گفت: شهرداری در هشت ماهه ابتدایی سال گذشته 38 میلیارد تومان درآمد داشته درحالیکه در چهار ماهه پایانی سال این رقم به 65 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که با تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان در سازمانها و شهرداری مناطق کسب شد.

او تاکید کرد: کمیته ویژه پیگیری مطالبات باید در این دو ماهه پایانی سال با جدیت پیگیری شود و در جهت وصول مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی وحقوقی اقدام لازم را صورت دهند.

صیدی با بیان اینکه تعامل و ارتباط شهرداری با دستگاههای اجرایی در حد بسیار مطلوبی است، گفت: فرهنگ احترام به حق و حقوق شهر و شهرداری در بین تمامی دستگاههای اجرایی استان ایجاد شده است.

او افزود: شهرداری بیش از هر دستگاهی نیاز به تعامل و ارتباط سازنده با دستگاه های اجرایی و شهروندان دارد بنابراین تکریم ارباب رجوع در سرلوحه کار تمامی کارکنان شهرداری باید قرار گیرد.

شهردار سنندج عنوان کرد: مدیریت مشارکتی و احساس تیم بودن در بین تمامی مدیران و کارکنان در جهت دفاع از حق و حقوق شهر، شهروندان و شهرداری حاکم شود.

وی افزود: همواره شهرداری در ماه های پایانی سال به واسطه آماده سازی سطح شهر برای استقبال از نوروز برنامه ها و خدمات فروانی را در دستور کار دارند که باید همانند سال گذشته بتوانیم در جهت تحقق این برنامه ها و برگزاری جشن های متفاوت نوروزی اقدام لازم را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سنندج شهرداری سنندج چهلمین سال انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضائی پس از ۶ سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج شد، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران شد.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی تحویل مالکین و سهامداران شد.

کد خبر 6096775

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند