Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماج گفت: شهرستان گمیشان جزو ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته است و برای جبران این عقب‎ماندگی نقشه راهی را برای شهرستان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «امیرشیر توماج»  صبح امروز(دوشنبه 8 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان انقلاب اسلامی را یک انقلاب اجتماعی دانست و اظهار کرد: امام خمینی(رحمه الله علیه) با پیروزی انقلاب اسلامی حرف تازه‎ای را در جهان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار گمیشان به شعار« نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی» اشاره کرد و افزود: در آن زمان اکثر کشورها تحت سلطه دو بلوک غرب و شرق بودند.

 

توماج به توطئه‎های دشمنان در چهل سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: با درایت و مدیریت این نظام توسط امام خمینی(رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری شاهد آن بودیم که از این تلاطم دشمنان انقلاب اسلامی سربلند بیرون بیاید و در این راستا شهدای زیادی تقدیم کردیم و ما که میراث دار این شهدا هستیم وظیفه سنگینی در قبال این شهدا داریم.

 

وی افزود: شهرستان گمیشان جزو 31 شهرستان کمتر توسعه یافته است و برای جبران این عقب‎ماندگی نقشه راهی را برای شهرستان تهیه شده و بر اساس آن اقدامات مختلفی در شهرستان دنبال می‎شود.

 

فرماندار گمیشان با بیان اینکه 74 شهید را مردم شهرستان گمیشان تقدیم انقلاب اسلامی کردند، افزود: این شهرستان میزبان دو شهید غواص گمنام است و در میادین مختلف انقلاب مردم گمیشان حضور پرشوری دارند و تلاش می‎کنیم که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به کام مردم منطقه بچشانیم.

 

وی با بیان اینکه شاهد حضور 5 وزیر و 4 معاون وزیر در شهرستان گمیشان بودیم، تاکید کرد: در راستای توجه به شهرستان استاندار گلستان بیش از 10 بار در گمیشان حضور یافتند.

 

فرماندار گمیشان با بیان اینکه 99.5 درصد مردم گمیشان به برکت انقلاب اسلامی با سواد هستند، افزود: در حوزه راه 70 کیلومتر راه شنی داشتیم و مابقی خاکی بود و امروز به برکت انقلاب به 308 کیلومتر راه آسفالت شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان محمد جواد ظریف ظریف نمایشگاه کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد سبک زندگی منتظرانه اصفهان دهه فجر توماج فرماندار گمیشان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟