Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: فلسفه دفاعی ما دقیقاً منبعث از منبع فیاض وحی الهی یعنی قرآن عظیم است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار «حسین سلامی» در نخستین همایش ملی معماری دفاعی امنیتی نظام اسلامی اظهار کرد: معماری همواره یک هویت و یک مفهوم هویت بخش به ارکان یک جامعه است و وقتی ما از معماری شهر‌ها و بنا‌ها سخن می‌گوییم به این مفهوم است که کالبد شهر‌ها و بنا‌های ما بازتاب دهنده فرهنگ‌ها، اعتقاد‌ها و منظومه‌ای از ارزش‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در موضوع معماری دفاعی امنیتی هم همین رابطه حکم‌فرماست یعنی ما چگونه پیکر‌بندی و کالبدسازی نیرو‌های دفاعی مان را بر اساس ارزش‌های اسلامی و بر پایه فرهنگ و روح جهاد و دفاع از اسلام بنا کنیم.

سردار سلامی یادآور شد: شاید در فرهنگ‌ها و نظام‌های مادی که روح و معنا جایگاهی چندان قوی در مسائل مادی از جمله پیکر بندی جسمانی نیرو‌های دفاعی ندارند، این مسئله جایگاه رفیعی نداشته باشد، اما برای ما که جهاد در راه خدا جزئی از حیات، جزئی از باور و اعتقاد و جزء لاینفک ایمان حقیقی ماست این موضوع دارای ارزش فوق العاده‌ای است.

وی همچنین بیان کرد: ما دارای یک فلسفه دفاعی نیرومند هستیم یعنی آن چیزی که ماهیت و چیستی و چرایی و در حقیقت هویت و شخصیت زنده نظام دفاعی ما را توصیف می‌کند، چرا ما می‌جنگیم؟ چرا قدرت دفاعی تولید می‌کنیم؟ قلمرو دفاع ما کجاست؟ با چه دشمنانی می‌جنگیم، چگونه با آن‌ها می‌جنگیم؟

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همین رابطه اظهار کرد: این‌ها مسائلی است که به فلسفه دفاعی ما بر می‌گردد، فلسفه دفاعی ما هم دقیقاً منبعث از منبع فیاض وحی الهی قرآن عظیم است.

تکمیل می‌شود...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه فلسفه دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • حجاب‌استایل‌های ضدحجاب!
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست