Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:50:59 GMT

بارش برف در محور کندوان / احتمال ریزش بهمن در «دیزین»

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۰۸۱۶

بارش برف در محور کندوان / احتمال ریزش بهمن در «دیزین»

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف و باران در محور کرج – کندوان، اظهار کرد: شب گذشته از کندوان تا تونل پنج شاهد بارش برف در برخی مقاطع شاهد بارش باران بودیم.

وی با اشاره به حضور ۳۵ نیروی راهداری در محور کرج – کندوان، گفت: عملیات برف‌روبی به‌صورت مستمر انجام‌شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر گفت: در حال حاضر نیز از محدوده «خرگوش دره» به سمت کندوان شاهد بارش برف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور با اشاره به اینکه بارش باران در برخی مقاطع باعث آب‌گرفتگی شده است، گفت: سطح محور کرج - کندوان به علت بارش‌ها لغزنده است.

وی با اشاره به صدور اخطاریه هواشناسی مبنی برشدت بارش‌ها که منجر به ریزش سنگ و وقوع بهمن می شود، گفت: خطر بروز این رخدادها از محدوده «ری زمین» به سمت ابتدای محور بیشتر است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر با اشاره به نقاط حادثه‌خیز محور که در آن‌ها خطر ریزش سنگ و بهمن وجود دارد، گفت: از دیزین به سمت کندوان احتمال بروز این موارد بیشتر است زیرا بارش باران نیز در محور مشاهده می شود که گاهی موجب می شود برف سنگین شده و ریزش داشته باشیم.

کد خبر 4526005

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران بارش برف جاده چالوس ریزش بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام ۳۸ عملیات ریزش‌برداری در شبانه روز گذشته در راه های مواصلاتی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از 38 مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بر‌اساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در 12 محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه 13 راهدارخانه در سطح استان به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع بارش و ریزش‌ها در سطح جاده‌های مواصلاتی مستقرند، گفت: 56 نیرو‌ی راهدار با 31 دستگاه دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کار‌گیری شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»