Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروه موسيقي «فاخته‌ي خيام» به خوانندگي «مهدي تفکري» و سرپرستي «صمد برقي»‌ و گروه «فاخته» به خوانندگي «اشکان کمانگري» و سرپرستي «رضا موسوي‌زاده» 24 بهمن‌ماه در قالب سي‌وچهارمين جشنواره‌ي موسيقي فجر در برج آزادي به اجراي برنامه مي‌پردازند. در اين برنامه قطعاتي چون تصنيف مستان ساخته‌ي رضا موسوي زاده با شعري از مولانا، چهارمضراب دشتي، تصنيف درخت با شعري از سياوش کسرايي، تصنيف تازه‌به تازه با شعري از حافظ، قطعه‌ي قلندر عشق و تصنيف عشق‌نواز از مولانا اجرا مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در «فاخته‌ خيام» صمد برقي (سرپرست و نوازنده کمانچه)، سيامک برقي (تنبک)، علي فربودنيا (ني)، بهروز عطايي (سنتور)، مهدي کهيازي (تار)، سروش ترابي (بم تار) و علي ربوبيان (کمانچه) مي‌نوازند.
در گروه «فاخته» نيز که خوانندگي آن برعهده‌ي «اشکان کمانگري» است، رضا موسوي زاده (سرپرست،آهنگساز ونوازنده تار و سه تار)، مهدي تيموري (ني)، اميرحسين نعمت اللهي (کمانچه)، برزين فرهودي (تار)،‌ سپهر حسنخاني (سنتور)،‌ عباس نوابي (سه تار)، سارا سلطاني (مراژ و رباب)، نازنين تن ساز (عود)، کيميا کيانيان (قيچک)،‌ فرشاد چمني (دف)، آيين موسوي‌زاده (سازهاي کوبه‌اي) و مصطفي محرمي (تمبک) خواهند نواخت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجتبی خیام نکویی افزود: میانگین برداشت گندم آبی از هر هکتار ۴ تن و ۴۰۰ کیلوگرم است که اگر به این میزان یک تن اضافه شود تولید گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور  افزود:  برداشت گندم دیم از ۴۰۰ کیلوگرم در هر هکتار به یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم رسیده است که اگر این مقدار به ۲ تن افزایش یابد مجموع تولید گندم دیم هشت میلیون تن خواهد شد.
به گفته خیام نکویی، نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن و برای صنف و صنعت یک و نیم میلیون تن است که در مجموع نیاز کشور به گندم ۱۳ و نیم میلیون تن است.
خیام نکویی گفت: از مجموع ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان و فناور در کشور ۷۰۰ شرکت در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند که هفت درصد را شامل می‌شود و این تعداد باید به ۲۰ درصد برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم