Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از یک هفته رقابت به میزبانی کاشان عناوین برتر مسابقات پنج رشته شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای مشخص شدند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان،دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای با شرکت بیش از یک هزار ورزشکار از 31 استان کشور در پنج رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در بخش آقایان و والیبال و تنیس روی میز در بخش بانوان به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای پسران شهید رجایی کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در المپیاد دهم در رشته فوتسال که با حضور 29 تیم از 31 استان کشور حضور داشتند پس از برگزاری رقابت های دور مقدماتی و مر احل حذفی تیم های تهران، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

برگزاری المپیاد ورزشی زمینه ساز نشاط اجتماعی در جامعه است2000 ورزشکار در المپیاد ورزش‌های روستایی بابلسر رقابت می کنندخوزستان|نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی در بندرامام خمینی(ره) برگزار می‌شود

در رشته والیبال آقایان که با حضور 22 تیم برگزار شد در دیدار پایانی این رقابت ها تیم مازندران مدافع عنوان قهرمانی این المپیاد ورزشی موفق شد با شکست گلستان بر روی سکوی اول این مسابقات بایستد و تیم سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای در دیدار رده بندی با برتری مقابل آذربایجان شرقی سوم شد.

در رشته تنیس روی میز آقایان با حضور 64 بازیکن از سراسر کشور در 16 گروه چهار تیمی برگزار شد پس از انجام بازی های گروهی و حذفی در نهایت مهدی عرفانی فرد از گیلان قهرمان، منصور شهرکی از سیستان و بلوچستان نایب قهرمان، یونس محمدی از مازندران و ایرج عبدالهی از فارس مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان و در رشته والیبال 15 شرکت داشتند تیم کرمان با شکست تیم تهران در فینال این رقابت ها قهرمان المپیاد دهم شد و تیم کهگیلویه و بویراحمد نیز با شکست خراسان جنوبی در دیدار رده بندی در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت.

در بخش تنیس روی میز بانوان نیز 34 ورزشکار شرکت کردند که در پایان این رقابت ها فاطمه ایزدی از اصفهان در فینال این رقابت ها با برتری مقابل فهبمه رمضانی قهرمان شد و مریم غفاری از زنجان و سمیه عسگرپور ازکرمان مشترکا به عنوان نفرات سوم معرفی شدند.

انتهای پیام/ ع

R7845/P1494/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان