Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت که بندر شهید رجایی و سایر وزارتخانه‌ها انحراف ۱۲۱ موردی با رقمی بالغ بر ۱۵۲ هزار میلیارد تومان داشته اند.

به گزارش ایسنا، حسن بهرام نیا در تذکری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس با اشاره به ارائه گزارش رئیس دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه ۹۸، گفت: آقای عادل آذر گزارش بسیار خوبی ارائه کردند و یکی از موضوعاتی که بسیار مهم بود و به آن اشاره کردند انحراف بعضی از وزارتخانه‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌ها بود که بسیار خوب پایش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مصادیق این گزارش، انحراف ۱۲۱ موردی با رقمی بالغ بر ۱۵۲ هزار میلیارد تومان در ارتباط با بندر شهید رجایی و سایر وزارتخانه‌ها بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس همچنین گفت: این چنین ریز شدن در فصل بودجه و عملکرد وزارتخانه‌ها و چگونگی هزینه کرد بودجه بسیار خوب است اما متأسفانه در استان‌های ما زمانی که بحث بودجه‌ها مطرح می‌شود نزدیک پایان سال مالی یک اداره کل نتوانسته به موقع اعتبار را جذب کند و مانع این کار می‌شوند.

بهرام نیا در پایان اضافه کرد: از آقای آذر تقاضا دارم ایشان که این چنین با دقت وارد کار وزارتخانه‌ها می‌شود یک نگاه اغماضانه به این سازمان‌ها و ادارات داشته باشد تا بتوانند در پایان سال مالی اعتبار را به خزانه برگشت زده و در جای مهمی صرف کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انحراف مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، افشین دادرس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره وضعیت تولید و قیمت دام زنده سبک، اظهار کرد: سال گذشته قیمت هر کیلوگرم دام زنده سبک بین ۲۹۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بود که امسال این نرخ به حدود ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان درمیادین دام رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور شرایط مراتع کشور را خوب دانست و افزود: براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی میزان بارندگی که امسال داشتیم از سال گذشته بهتر بوده است و این نوید شرایط خوبی را در مراتع به تولید کنندگان می‌دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی در حوزه بازرگانی و حمایت از تولید داخلی دارد، دورنمای خوبی برای تولیدکننده ایجاد شود که دلگرم به تولید شود و بتواند تولید را در بازار مصرف عرضه کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد