Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید‌محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی کتاب و کتاب‌خوانی با رویکرد علم و هنر اظهار کرد: این جشنواره با عنوان ارباب امانت با موضوع اخلاق اداری در نهج‌البلاغه ویژه کارکنان دولت اجرا می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان پس از مطالعه کتاب ارباب امانت بر اساس محتوای کتاب، می‌توانند آثار علمی و هنری خود را در قالب‌های تعیین‌ شده برای این جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی کوهستانی عنوان کرد: مقاله، شعر، داستان کوتاه، نمایش‌نامه، فیلم کوتاه و مستند، پاورپوینت، کلیپ، طراحی پوستر و برنوشته، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، فضای مجازی (استیکر، گیف و...) و خاطره از قالب‌های تعیین‌ شده برای این جشنواره است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، آخرین‌ مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره را ۱۵ اسفندماه سال جاری اعلام کرد و افزود: کارکنان دولت می‌توانند آثار تولیدی خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بلوار پاک‌نژاد، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد یا پست الکترونیکی akhlagh@tebyanyazd.ir ارسال کنند.
حسینی کوهستانی همچنین یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل الکترونیکی کتاب، به پایگاه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته‌ شده برای برگزیدگان این جشنواره بیان کرد: به ۴۰ نفر از برگزیدگان این جشنواره هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه لوحی از سوی استاندار یزد اهدا خواهد شد.
حسینی کوهستانی گفت: این جشنواره از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد با همکاری اداره‌کل امور اجتماعی استانداری یزد و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه است، به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی 2 نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه می‌رود.

مریم شکری، امیر خواجه میرکی‌پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمدحسین نعمتی، ندا محمدیان، محمدابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.

در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده‌ است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و ... .»

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روزهای آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

عکس از رضا جاویدی است.

کد خبر 6093355 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است