Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم پرسپولیس باید پنجشنبه در غیاب ملی‌پوشان خود در جام حذفی مقابل سپیدرود قرار بگیرد.

در تمرین دوشنبه این تیم سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس دچار مصدومیت شده است و حضورش در این دیدار حساس در هاله ‌ای از ابهام قرار گرفته است.

رسیدن یا نرسیدن حسینی به این مسابقه هنوز مشخص نیست و باید معاینات دقیق‌تری توسط کادر پزشکی این تیم صورت بگیرد تا مدت دوری وی از میادین مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به غیبت بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس و همچنین عدم حضور بشار رسن در این مسابقه دست برانکو برای چینش نفرات کمی بسته خواهد شد و باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی پیرامون سیدجلال حسینی رخ خواهد داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس جام حذفی سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان