Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:29:23 GMT

برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۱۵۹۶

برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در کرمانشاه

سردار مرادعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ششمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» روز سه‌شنبه‌ شانزدهم بهمن ماه و همزمان با ایام‌الله دهه فجر در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش که هر ساله به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) برگزار می‌شد امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام در سالن اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از مقام شامخ و ارزشمند زنان حماسه‌آفرین با محوریت مادران، خواهران و همسران و فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان بیان کرد.

سردار محمدی همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه یک الگوی عملی و دست‌یافتنی از سیره فاطمی و زینبی و همچنین ترویج فرهنگ دفاع مقدس به ویژه در حوزه خانواده و زنان از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی در پایان با تشکر از ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی در برگزاری این همایش گفت: از ابتدای برگزاری این همایش تاکنون از ۳۰۰ نفر از اسوه‌های صبر و مقاومت استان تجلیل شده و در ششمین دوره هم از ۱۰۰ نفر تجلیل می‌شود.

کد خبر 4526088

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پیروزی انقلاب اسلامی دفاع مقدس مراد علی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی