Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان زمان برگزاری سنجش هوش و استعداد ورودی پایه هفتم در مدارس استعدادهای درخشان را اعلام کرد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، زمان برگزاری سنجش هوش برای دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان در تیرماه 98 است و شرایط شرکت در سنجش هوش، داشتن تمام عناوین درسی سال پنجم و ششم ابتدایی با ارزشیابی خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دانش‌آموزانی که فقط در یک عنوان درسی درمجموع دروس پنجم و ششم ارزشیابی خوب دارند، می‌توانند در این سنجش شرکت کنند.

تمام مؤلفه‌های سنجش، مرتبط باهوش و استعداد دانش‌آموز است و به‌هیچ‌عنوان آزمون پیشرفت تحصیلی برگزار نمی‌شود.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، با توجه به اینکه سنجش فوق نیازی به آموزش‌های تخصصی و عمومی ندارد، اولیاء دانش‌آموزان باید بدانند به‌هیچ‌عنوان نیازی به آموزش‌های غیرضروری، ثبت‌نام یا تهیه کتاب‌های خاص برای آمادگی در این سنجش نیست.

"تست هوش و استعداد" به صورت ترکیبی در آزمون ورودی سال 98 مدارس سمپادپای پرونده آزمون مدارس سمپاد به کمیسیون اصل 90 مجلس باز شدپرونده سمپاد همچنان روی میز؛ پیشنهاد غربالگری مجدد

انتهای پیام/

 

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مرکز پرورش استعدادهای درخشان سمپاد دانش‌آموزان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز پرورش استعدادهای درخشان سمپاد دانش آموزان مرکز پرورش استعدادهای درخشان سمپاد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: با به کارگیری تمهیدات حفاظتی جدی مختص قبل و حین برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳، وقوع تخلفات به طور چشمگیری کاهش یافته است.

عبدالرسول پورعباس افزود: در جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تنها یک مورد تخلف مشاهده شده است.

وی توضیح داد: در یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون، داوطلبی قصد عکس برداری از سؤالات و ارسال آن را داشته که مراقبین متوجه موضوع شده و از بروز تخلف ممانعت کرده‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: سال گذشته نیز تنها قصد اقدام برای یک مورد تخلف در هنگام برگزاری آزمون سراسری گزارش شد که البته از انجام اقدام غیرقانونی جلوگیری شده بود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر