Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر توکلی فرزند رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره آخرین وضعیت جسمانی این بازیگر گفت: با نظر پزشکان، پدر بعد از عمل جراحی که داشت به منزل منتقل شد تا دوران نقاهت یک ماهه خود را در خانه سپری کند.

وی افزود: خدا را شکر حال پدر خوب است و به تازگی بازتوانی قلب  را شروع کرده و روحیه خوبی دارد.

توکلی در پایان یادآور شد: پزشکان با توجه به  دوران نقاهتی که پدر گذرانده است، امیدوار هستند روز به روز حالشان بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است رضا توکلی در پی حمله قلبی، تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و مدتی در بیمارستان بستری بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پدر عمل جراحی شکر جراحی قلب بیمارستان بازیگر سینما و تلویزیون عمل جراحی رضا توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار

حسن یزدانی که با هماهنگی کادر فنی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد شرکت نکرده، این روز‌ها در باشگاهی در زادگاهش جویبار به‌شدت مشغول تمرینات بدن‌سازی و مرور فنون است تا بازگشتی باشکوه به میادین بین‌المللی و به‌طور اخص، تورنمنت حساس مجارستان داشته باشد.

 به‌گفته فیزیوتراپ حسن یزدانی، دامنه حرکتی کتف جراحی‌شده «پادشاه» به‌طور صددرصدی برگشته و وی از نظر گردش کتف، هیچ محدودیتی ندارد. هم‌چنین حسن یزدانی این روز‌ها تمریناتی بسیار پرفشار و انفجاری را با وزنه انجام می‌دهد که شنیده شده او حداقل ۲۰ درصد بیش‌تر از روز‌های پیش از عمل جراحی وزنه زده و تحمل فشار دارد.

یزدانی که تورنمنت بسیار پرفشار و رنکینگ‌دار پولیاک‌ایمره را در پیش خواهد داشت، طی تعطیلات اخیر در محل تمریناتش پذیرای تیم پزشکی و فیزیوتراپ‌هایش هم بود تا زیرنظر آن‌ها به تمرین بپردازد و پزشکان مستقیماً در جریان آخرین وضعیت آمادگی او قرار بگیرند. به‌نظر می‌رسد یزدانی صددرصد به روز‌های خوبش برگشته و بدون مشکل فیزیکی، مهیای درخشش در مجارستان شده‌است.

منبع: فرهیختگان

دیگر خبرها

  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • تصاویر جدید از محمد خاتمی و وضعیت جسمانی‌اش
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز