Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: اثر هنرمند تصویرگر اردبیلی به مسابقه بین‌المللی تصویرگری «کودکان و تماشاگران» بولونیا راه یافت. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیلبه نقل از حوزه هنری استان اردبیل، امیر رجبی اظهار داشت: اثر هنرمند تصویرگر اردبیلی به مسابقه بین‌المللی تصویرگری «کودکان و تماشاگران» بولونیا راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مسابقه بین‌المللی تصویرگری «کودکان و تماشاگران» از سال 2019، به عنوان یکی از بخش‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا، برگزار می‌شود.

هنرمند اردبیلی برنده تندیس طلای مسابقه جهانی کاریکاتور در قبرس شد+عکساردبیل| اثر هنرمند اردبیلی به مرحله داوری شورای جهانی صنایع دستی راه یافتاردبیل| هنرمند اردبیلی لوح زرین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر را دریافت کرد

رئیس حوزه هنری استان اردبیل افزود: این مسابقه با موضوع «تصویرسازی هنرهای نمایشی برای خردسالان» در قالب یک پروژه چهار ساله است که اتحادیه اروپا از آن حمایت می‌کند و به نمایش رابطه بین خردسالان و هنرهای نمایشی اختصاص دارد، که شامل تصویرسازی یک رویداد نمایشی، مانند تئاتر، رقص، موسیقی، سیرک و غیره، برای کودکان است.

رجبی بیان کرد: این پروژه با همکاری 18 نهاد از 17 کشور، از جمله نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا و مرکز تئاتر برای جوانان در شهر بولونیا برگزار می‌شود و شامل یک نمایشگاه سالیانه تصویرسازی با عنوان «کودکان و تماشاگران» است. آثار منتخب چهار دوره این نمایشگاه در نمایشگاه نهایی، که در سال 2022 برگزار خواهد شد، به نمایش می‌آید.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد هادی میرطاهری دبیر اجرایی مسابقه ملی «پارس آرا» گفت: رویداد فرهنگی مسابقه پارس آرا با هدف ارایه طرح‌های شخصیت‌ها و ایده‌های برتر در بخش مانوین نمایشگاه اینوتکس، ۱۹ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه ملی پارس آرا به مرحله سوم رسیده است، گفت: در راستای تحقق شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم به گونه‌ای طرح‌ریزی شد که از یک سو طراحان شخصیت، خالقان کاراکتر بتوانند طرح خودشان را برای کسب و کارهای حوزه بازارپردازی ارائه بدهند به نوعی که با همرسانی هر صاحب شخصیت با این کسب و کارهای فرهنگ بنیان بتوانیم یک شریک تجاری برای هر طرح شخصیت با هدف توسعه زنجیره‌ای از محصولات حول محور هر شخصیت اتفاق بیفتد.

دبیر اجرایی مسابقه ملی «پارس آرا» در ادامه گفت: مرحله سوم پارس آرا در قالب یک نشست تخصصی ارایه می‌شود که در بستر بخش مانوین نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود و در این جلسه صاحبان طرح‌های شخصیت در مورد ظرفیت‌های شخصیت از حیث اقتصادی، فرهنگی بر روی سبک زندگی فرزندان نسل آینده تولید و خلق شده است، ارائه خودشان را به این کسب و کارها انجام خواهند داد و از بین این طرح‌ها طرحی که ظرفیت بیشتری دارد انتخاب می‌شود و در پایان‌ای نشست در صورتیکه طرح شخصیت انتخاب شود وارد مرحله بعدی می‌شود.

میرطاهری گفت: مرحله بعد پویش رسانه‌ای این شخصیت هاست که شبکه پویا در این زمینه به معرفی این شخصیت‌ها می‌پردازد و در مرحله نهایی برای هر شخصیت در نمایشگاه پایانی غرفه‌ای برپا می‌شود و به فعالان و تولیدکنندگان فرهنگی و ذی‌نفعان اقتصادی فرهنگ و هنر معرفی می‌شوند. در اختتامیه نمایشگاه پایانی که به این منظور برگزار می‌شود، «جایزه روزبه» به برترین طرح شخصیت سال که با رأی مخاطب عمومی، ذینفعان اقتصادی فرهنگ و هنر و فعالان صنایع فرهنگی انتخاب شده است، اعطا می‌شود.

کد خبر 6097332 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • «آفرینش تو برای ما مهم است» در برج آزادی آغاز به کار می‌کند
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب