Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در تشریح اقدامات انجام شده در هفته هوای پاک گفت:  برگزاری کارگاه های آموزشی، آموزش چهره به چهره ، توزیع اقلام فرهنگی و ... ویژه برنامه های هفته هوای پاک بوده است که در محله های مرکزی شهر تهران به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای برنامه های نمادین نظیر همایش های پیاده روی در سطح منطقه که با مشارکت دانش آموزان مدرسه قدس و حیدری انجام شد؛ دانش آموزان با پوشیدن لباس فرم و حمل پلاکاردهایی با مضامین محیط زیستی، لزوم اهمیت به هفته هوای پاک را در خیابان معیری وصداقت در معرض نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرد ادامه داد: آموزش های شهروندی و جلب مشارکت های مردمی با حداکثر ظرفیت شهرداری تهران ازطریق برگزاری کارگاه های آموزشی در مدارس دانش بخش، احمدی اسلامی، مالک اشتر، سرای محلات مخصوص ، آگاهی، انبار نفت، انقلاب و همچنین مساجد سطح منطقه برای نو نهالان، کودکان و نوجوانان، زنان و سایر شهروندان برگزار شد .

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 استقرار غرفه های آموزش چهره به چهره شهروندان با همکاری دبیران کانون های محیط زیست مناطق در نقاط شاخص منطقه از جمله بوستان های دانشجو ، امیریه ، اوستا ، ویژه برنامه خلاقانه " جمع آوری ته سیگارهای رها شده از منظر محیط زیست شهری " در پهنه رودکی و نیز آموزش " پرورش گل و گیاه در فضای باز به کودکان " از دیگر اقدامات منطقه 11 در این هفته بود .

 بر اساس این گزارش کارگاه تسهیلگری_ مشارکتی " هوای پاک با رویکرد انرژی های پاک  "با ارائه تکنیک های تخصصی آموزشی در آموزشگاه متقین  برگزار شد که در این کارگاه که با استفاده از تکنیک های " یخ شکنی "،"فوکوس گروپ"و " فلش کارت " به اجرا در آمدو طی آن از شرکت کنندگان خواسته شد تحلیل های خود را از " راهکارهای رسیدن به هوای پاک "بیان کنند . سپس با تکنیک مشارکتی " چه زمانی ، چه مکانی ، چگونه" راهکارهای خود را در راستای کاهش آلودگی هوا در قالب کارگروه های تعریف شده ارایه کنند . در پایان، ارزیابی کارگاه و توزیع اقلام کمک آموزشی به همراه کتاب آموزشی " از انرژی چه میدانیم ؟" انجام شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا برنامه های آموزشی شهر تهران شهرداری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد