Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور اصناف و بازاریان و جمعی از مسئولین شهرستان میبد در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.
در ابتدای این مراسم جمعی از بازاریان و کسبه شهرستان با حضور در پارک فلسطین همراه با گروه دوچرخه سواری مسیر پارک تا مسجد جهت فرهنگ سازی برای روز بدون خودرو رکاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه مراسم حجت الله خلیلی رئیس اداره صمت شهرستان میبد در خصوص فعالیت‌های بسیج اصناف بیان داشت: جذب ۶۲۰ عضور عادی و تبدیل عضویت ۲۲۳ نفر از کسبه بعنوان عضو فعال بسیج اصناف، برگزاری کارگاه‌های آموزشی فقه بازار، طرح صالحین و اخلاق اسلامی با حضور سخنرانان استانی و شهرستانی، برپایی ۳ دوره یادواره شهدای اصناف، تجلیل از خانوانده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با حضور در منازل یا محل کسب، توزیع پرچم و بنر در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به اصناف جهت نصب در سر درب مغازه‌ها و اعزام کاروان‌های راهیان نور و سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از جمله اقدامات بسیج اصناف بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اصناف میبد در راستای وظایف قانونی خود ۲۵۶ واحد بدون پروانه را شناسایی که ۱۶۰ مورد را به اماکن جهت اعمال قانون معرفی کرده است. تعداد بازرسی‌های صورت گرفته توسط اصناف شهرستان ۳ هزار ۸۳۵ مورد بوده که از این تعداد ۳۳۰ مورد اخطار پلمپ و ۱۸۲ مورد پلمپ صورت پذیرفته است.
خلیلی تعداد پرونده‌ای تعزیراتی را ۲۱۶ مورد عنوان و ابراز داشت: در سال جاری تا پایان دیماه ۳۱۱ مورد تخلف کشف شده که ارزش ریالی پرونده‌های متشکله ۵۳۶ میلیون و ۵۲۳ هار و ۱۰۰ مورد بوده است.
رئیس اداره صمت شهرستان میبد در پایان با اشاره به صدور و تمدید ۴۶۸ پروانه کسب در شهرستان اذعان داشت: در سال جاری تعداد کل گزارش‌های مردمی ۱۸۵ و تعداد اخطار تداخل صنفی نیز ۵۵ مورد بوده است.
در پایان این مراسم توسط مسئولین جمعی از بازاریان و فعالین ورزش‌های همگانی شهرستان تجلیل شدند. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد نوروزی گفت: پرونده قاچاق ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیون ۱۷۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی میبد، افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته نوروزی، شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت هفت میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و ارز تعزیرات حکومتی میبد افزود: پس از گذشت زمان و انجام مراحل قانونی، پرونده در واحد اجرای احکام مختومه و به بایگانی ارسال شد. 
نوروزی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات