Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:08:47 GMT

سفیر کاراکاس در تهران: ونزوئلا تنها نیست

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۳۰۵۶

سفیر کاراکاس در تهران: ونزوئلا تنها نیست

سفیر ونزوئلا در تهران تاکید کرد: ونزوئلا تنها نیست و از طرف دوستان و کشورهای دوست مورد حمایت است.

به گزارش ایسنا، کارلوس آنتونیو الکالا کوردونس، سفیر ونزوئلا در تهران طی سخنانی در مراسم اعلام حمایت
سازمان‌های مردم نهاد و دانشجویی از دولت ونزوئلا گفت: چاوز زنده است، میهن زنده است، از طرف رئیس جمهور قانونی دولت جمهوری بولیواری، نیکولاس مادورو و همچنین رهبر همیشگی مان هوگو چاوز خوش آمد می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همان طور که در جریان هستید ونزوئلا همواره مورد تهاجم آمریکا بوده است و در این راستا حمایت متحدین خود را جذب می‌کند برای اینکه سیاست خود را در آمریکای لاتین پیاده کند.
این دیپلمات ونزوئلایی ادامه داد: ملت ونزوئلا زمان‌های بسیار زیادی است که در راه توسعه، یکپارچه، وحدت و استقلال خود از آموزه‌های رهبرانش سیمون بولیوار و چاوز استفاده می‌کند. ما به مبارزه خودمان علیه امپریالیسم ادامه می‌دهیم. ۲۰۰ سال پیش ما امپراتوری اسپانیا را شکست دادیم و حالا پس از ۲۰۰ سال با استفاده از اندیشه‌های سیمون بولیوار و چاوز بار دیگر ملت ونزوئلا به پیش خواهد رفت.
وی در ادامه بیان کرد: ونزوئلا با توجه به موقعیت ژئوپلیتیک خود همواره مورد توجه کشورهای دیگر قرار گرفته است و به بهانه آزادی و با هدف غارت اموال و منابع و ثروت ونزوئلا، شاهد هستیم که آمریکا و مقامات کاخ سفید اقداماتی را علیه ما انجام می‌دهند.
وی تاکید کرد: ما اراده ملت خودمان و دکترین خودمان را داریم که از ما در برابر هجمه‌ها دفاع می‌کنند. ونزوئلا تنها نیست و از طرف دوستان و کشورهای دوست، مورد حمایت قرار دارد.

خبر تکمیل می‌شود

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آشوب در ونزوئلا نيكولاس مادورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟

آیا اخبار ناگوار را برای حفظ سلامت روان مان نباید دنبال کنیم؟ بهتر است در انکار به سر ببریم؟ بنظرتان این توصیه‌ها درست است؟ آنهم با توجه به اینکه هر کدام از ما شیوه خودمان را برای به آرامش رسیدن و مواجهه با شرایط سخت داریم.

به گزارش خبرآنلاین، امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران در این باره با تاکید بر اینکه بهتر است از پی گیری کردن اخبار نا معنبر بپرهیزید، می‌افزاید: آنچه ما را آزار می‌دهد و دچار تنش می‌کند، دریافت اطلاعات از کانال‌های مختلف خبری است.

فقط یک یا دو کانال معتبر خبری را دنبال کنید. ما خیلی وقت‌ها در زمان‌های سخت از خودمان غافل می‌شویم؛ داشتن خواب کافی، روتین روزانه، تحرک بدنی و داشتن رژیم غذایی سالم به بهبود شرایط روحی مان کمک می‌کند. بعلاوه بهتر است از انزوا پرهیز کنیم و با تکیه بر استقاده از ظرفیت‌های اجتماعی و انسانی با هدف اینکه همدرد هم باشیم، التیام بیشتری را فراهم می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)
  • پاس گل تماشایی مهدی طارمی به اوانیلسون مقابل چاوز (چاوز 0-2 پورتو)
  • (ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • زنبور سرخ یا همان زنبور گاوی خودمان! (عکس)
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد