Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بروجرد بابیان اینکه شورای شهر بروجرد باید اختلافات را کنار بگذارند گفت: این دوره شورا آن‌چنان کاربردی نیست، اضافه‌کاری و هزینه‌های مازاد سبب تأخیر در پرداخت حقوق کارگران می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، عبدالرحیم رحیمی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف ما را یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه می‌توان با همکاری و برنامه‌ریزی مشکلات را حل کرد افزود: هدف اصلی از انقلاب، خدمت به مردم است و باید تلاش کنیم تا با همه توان در راستای خدمت به مردم گام برداریم و با انجام کارهای جهادی روبه‌جلو حرکت کرد.

 

فرماندار بروجرد عنوان کرد: باید در هر کاری با مردم باصداقت صحبت کرد و به سلایق منطقی مختلف احترام گذاشت؛ وارد حاشیه‌ها نمی‌شوم و تلاش دارم تا با همه توان در این شهر خدمت کنم.

 

وی خطاب به مدیران شهرستان تصریح کرد: رئیس هر اداره باید تابع مقررات دولت باشد و هیچ مدیری حق ندارد طبق نظر دیگران رفتار کند.

 

رحیمی با اشاره به مشکلات کارگران شهرداری گفت: شوراها باید اختلافات را کنار بگذارند، این دوره شورا آن‌چنان کاربردی نیست و فقط یک شهردار انتخاب می‌کنند و بعد اختلافات هم بر سر همان انتخاب شهردار شروع می‌شود و مشکلات در این شورا و شهرداری افزایش می‌یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: در شهرداری مبالغی به‌عنوان اضافه‌کاری و هزینه‌های مازاد پرداخت می‌شود و همین سبب می‌شود تا حقوق کارگران به تأخیر بیفتد؛ بروجرد مهد علم بوده و در این شهر اقتصاد رونق داشته و باید تلاش کرد تا بروجرد روبه‌جلو حرکت کند و با همکاری و همدلی قطعاً شاهد پیشرفت و توسعه‌خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان