Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شکری بعدازظهر دوشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود ضمن بیان اینکه ۷۸۱ مبلغ زن و مرد به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه به شهرها و روستاهای استان اعزام می‌شوند، تأکید کرد: ۷۳۷ مبلغ از این تعداد بومی و ۴۴ نفر اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع ۷۳۷ مبلغ اعزامی بومی ۵۶۵ مبلغ مرد و ۱۷۲ مبلغ زن رسالت تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف و همچنین سبک و سیره زندگی فاطمی را در هشت شهرستان استان سمنان بر عهده‌دارند.

اعزام ۴۴ مبلغ غیر بومی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه از میان ۴۴ مبلغ اعزامی غیربومی دهه فجر و ایام فاطمیه ۳۲ نفر مرد و ۱۲ نفر زن هستند، تأکید کرد: این مبلغان در کنار بیان دستاوردهای انقلاب به مباحثی چون سبک زندگی اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی فاطمی، ایام فاطمیه، اقتصاد مقاومتی و ... نیز می‌پردازند.

شکری در دیگر بخش سخنان خود از برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی ویژه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دو بخش شرق و غرب استان سمنان ویژه اقشار هدف سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور چهار گروه شامل مبلغان اعزامی و مستقر، مبلغان زن سنتی و حوزوی، تشکل‌های دینی و مداحان و مؤسسات قرآنی و همچنین مربیان قرآنی و فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه مدت برگزاری این کارگاه تخصصی ۱۶ ساعت خواهد بود، ادامه داد: آمادگی برای برگزاری مراسم و برنامه‌های انقلابی و به‌خصوص دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هدف اصلی این کارگاه است که در دو بخش شرق و غرب استان سمنان با حضور اقشار هدف برگزار می‌شود.

اربعین انقلاب فرصتی بی نظیر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن بیان اهمیت ایام الله دهه فجر سال جاری و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امسال، زمانی ویژه و فرصتی بی نظیر به دست آمده که با سایر سال‌ها متفاوت قلمداد می‌شود لذا باید برای اربعین انقلاب به طور ویژه برنامه داشت.

شکری در ادامه، تغذیه فکری و آموزش به جامعه هدف سازمان تبلیغات اسلامی شامل مبلغان، روحانیان، تشکل‌های دینی و مذهبی، هیئات مذهبی و ... را رسالت اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در طول سال و به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی دانست.

کد خبر 4525956

منبع: مهر

کلیدواژه: اعزام مبلغ انقلاب اسلامی ایران تبلیغات اسلامی سمنان دهه فجر علی شکری فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری شامگاه یکشنبه در دیدار کارگزاران حج و عوامل حج و زیارت استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی بیان کرد: از مجموع ۹ کاروان اعزامی از استان سمنان به سرزمین وحی، تعداد دو کاروان از سمنان، یک کاروان از گرمسار، دو کاروان از دامغان و تعداد چهار کاروان از شهرستان شاهرود است.‌

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۶۰ درصد از زائران حج تمتع امسال دارای مدرک تحصیلی بالای دیپلم بوده و قریب به اتفاق ۴۰ درصد باقی مانده نیز از نعمت سواد برخوردار هستند، افزود: از مجموع ۹ کاروان اعزامی از استان به حج تمتع امسال تعداد دو کاروان مدینه بعد و هفت کاروان نیز مدینه قبل هستند.‌

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان بیان کرد: جوان سازی و استفاده از ظرفیت جوانان در کاروانهای زیارتی استان به عنوان راهبرد اساسی استان مورد نظر بوده و در این راستا بالغ بر ۶۰ درصد از مدیران اعزامی استان سمنان در حج تمتع ۱۴۰۳، مدیران سال اولی هستند.‌

چتری افزود: علی رغم کاهش تعداد عوامل اجرایی کاروان‌های حج تمتع، اما خوشبختانه با همکاری کارگزاران زیارتی، استان سمنان مقام اول کشور در حوزه ثبت نام، ارسال اطلاعات و اخذ ویزا را کسب کرده است.‌

وی گفت: از نکات بارز و قابل توجه حج امسال می‌توان به انجام پیش ثبت نام زائران، تعیین تاریخ حدودی اعزام کاروان‌ها، عدم ازدحام در دفاتر زیارتی در هنگام ثبت نام و اعلام نام هتل محل اقامت زائران در مکه و مدینه اشاره نمود.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: با تلاش‌های انجام شده پس از ۹ سال مشکل عمره برطرف شده است و امسال دو کاروان ۸۵ نفره، مجموعاً به ظرفیت ۱۷۰ نفر از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام شدند.‌

چتری با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تعداد شش هزار و ۳۳ نفر از استان سمنان به عتبات عالیات اعزام شدند، تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد شش هزار و ۳۰۰ نفر زائر در قالب ۱۸۰ کاروان از استان سمنان به عتبات عالیات اعزام شدند.

کد خبر 6097708

دیگر خبرها

  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند